ویرگول
ورودثبت نام
پوریا پیرسلامی
پوریا پیرسلامی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

روز سوم چالش 40 روزه "زندگی نو"

از قصه پردازی و نوشتن مانیفست چالش که بگذریم امروز هم بر روال دیروز گذشت. امروز هم نتونستم همه ابعاد چالش رو دقیقا مو به مو اجرا کنم اما موفق شدم که از پس چندتا کارش بربیام. اول تمیز کردن یه قسمتی از خونه و نظم دادن به وسایل خونه که در سه روز گذشته کاملا موفقیت آمیز بوده. دوم رفتن به پیاده روی طولانی و همنچنین تماس با دوستان که در این فقره هم موفق شدم. در زمینه نوشتن گزارش برای ویرگول که از اساسی ترین پایه های این چالش بوده و هست، شما مخاطب عزیز شاهدین که پیروز و کامیاب هستم ولی در فقره مطالعه و کار بر روی یک متن تخصصی متاسفانه امروز ناکام بودم.

دلیل اصلی این ناکامی هم به نظرم میرسه که نداشتن یک برنامه مدیریت زمان کلی روزانه است که نظم زندگی من رو ساماندهی کنه و کمک کنه که من بتونم به همه برنامه ها و هدف هام برسم؛ پس در نتیجه باید سعی کنم که فردا حتما راس ساعت 9 تحت هر شرایطی که شده از خواب بیدار بشم و یه برنامه ساده، صریح و کاملا اجرایی برای زمان بندی روزانه ام طراحی کنم تا موفق بشم که این چالش رو به هدف اصلی و بنیادین خودش یعنی رسیدن به یک زندگی نو برای من هست را محقق کنم.

اگر فردا شب موفق و کامیاب شده باشم که سعی میکنم واقعا موفق بشم، کمی درباره همین برنامه ریزی روزانه خواهم نوشت و گزارش میدم که چه کردم و چون شد.

پ.ن: امیدوارم که از فردا متن ها نسبت به روز قبل آب نره...

چالشزندگی نوچالش چهل روزهروز سومپوریسم
جایی برای دلنوشته ها و آنچه می اندیشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید