ویرگول
ورودثبت نام
پوریا پیرسلامی
پوریا پیرسلامی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

روز سی و هفتم چالش چهل روزه "زندگی نو"

یعنی فقط 4 روز مونده تا 40 سربیاد؟! آره انگار.امروز به تمیزکاری حسابی اتاقم گذشت. البته روز خوبی بود. روزی که یه پله آگاه تر شدم. الان که دارم مینویسم یه موجود موگولو داره توی کمدم بازی میکنه(فکر کنم که سوسک کله شق باشه) در نتیجه جز برنامه های فردام اینه که حتما یه سم پاشی حسابی انجام بدم.قصد دارم که فردا حتما قبل از ساعت 7 صبح از خواب پاشم و یه روز حسابی پر کار و موفق رو تجربه کنم. امروز هم تونستم به بخشی از برنامه هام برسم و حال دلم رو کمی بهتر از دیروز و چند روز قبلی کنم.خیلی عجیبیه که در این 36 روز کلی تغییر کردم. احساس میکنم که یواش یواش دارم راهم رو پیدا میکنم و از یه سرگشتگی بزرگ بیرون میام. مثلا همین استمرار که 36 روز پشت سر هم بدون هیچ وقفه ای و در هر شرایطی که بودم موفق شدم که برای شما(صد البته برای خودم) بنویسم. اغراق نیست که اگر بگم نخ تسبیح این چالش همین ویرگول نویسیه، یعنی شده یه روزایی که هیچ کاری جز همین کار انجام ندادم.حالا که یه اتاق حسابی تمیز دارم، باید سعی کنم ذهنم رو حسابی تمیز و آماده جمع شدن درجه یک کنم!

یعنی فقط 3 روز مونده تا 40 سربیاد؟! آره انگار.

امروز به تمیزکاری حسابی اتاقم گذشت. البته روز خوبی بود. روزی که یه پله آگاه تر شدم. الان که دارم مینویسم یه موجود موگولو داره توی کمدم بازی میکنه(فکر کنم که سوسک کله شق باشه) در نتیجه جز برنامه های فردام اینه که حتما یه سم پاشی حسابی انجام بدم.

قصد دارم که فردا حتما قبل از ساعت 7 صبح از خواب پاشم و یه روز حسابی پر کار و موفق رو تجربه کنم. امروز هم تونستم به بخشی از برنامه هام برسم و حال دلم رو کمی بهتر از دیروز و چند روز قبلی کنم.

خیلی عجیبیه که در این 37 روز کلی تغییر کردم. احساس میکنم که یواش یواش دارم راهم رو پیدا میکنم و از یه سرگشتگی بزرگ بیرون میام. مثلا همین استمرار که 37 روز پشت سر هم بدون هیچ وقفه ای و در هر شرایطی که بودم موفق شدم که برای شما(صد البته برای خودم) بنویسم. اغراق نیست که اگر بگم نخ تسبیح این چالش همین ویرگول نویسیه، یعنی شده یه روزایی که هیچ کاری جز همین کار انجام ندادم.

حالا که یه اتاق حسابی تمیز دارم، باید سعی کنم ذهنم رو حسابی تمیز و آماده جمع شدن درجه یک کنم!

چالش چهل روزهتمیزکاریذهن حواس جمعزندگیامید
جایی برای دلنوشته ها و آنچه می اندیشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید