ویرگول
ورودثبت نام
پویا عابدپور
پویا عابدپور
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

هفته نامه اپیزود 3

سلام به تویی که داری اینو میخونی

(با یک هفته تاخیر) این هفته برات مینویسم از پیگیر بودن

این هفته به لطف تموم شدن ترم ، خوابگاه میخواست تعطیل کنه و مارو بندازه بیرون ، ولی با توجه به شغلی که تازه بدست آوردم و کارآموز شرکت شدم ، به عنوان فول استک دولوپر ، باید یزد میموندم. اولش که دانشگاه گفت : هیچکس حق نداره تابستون خوابگاه بگیره - خیلی از بچه ها منصرف شدن ، ولی من حسابی خوابگاه رو میخواستم ، با خودم گفتم اشکالی نداره تهش میرم تو شرکت شبا میخوابم. اولش یه آمار دم دستی از کسایی که درخواست داده بودن ، میگفت حدود 2000 نفر درخواست موندن تابستون داشتن تا این خبر اومد ، یهو کل افراد شدن 1000 نفر، بعدش یه خبری پخش شد که هزینه خوابگاه روزی 50 هزار تومنه که کلا تعداد رو رسوند به 250 نفر، ولی من جا نزدم حسابی پاش وایسادم .برای موندن از طرف استادم نامه گرفتم و الان که ترم تابستون عملا شروع شده از اتاق 107 همت دارم براتون مینویسم .با شبی 15 هزار تومن

این هفته بهم یاد داد - که با دل و جون دنبال چیزی که میخوام برم - براش بجنگم - کانکشن های مورد نیاز رو هم پیدا کنم یه قانون ساده این مقدار کانکشن رو بهم داده:

همه میخوان باهات دوست و آشنا باشن فقط لازمه اولین قدمو تو برداری(حتی اساتید)

البته اینم باید بدونیم که کی یه چیزی که میدونیم نمیشه رو ول کنیم.

❤️علاقمندی ها❤️

-?کتاب: make time

با توجه به اینکه الان مثل یه کارمند کار 8-5 دارم ، حسابی وقت کم میاوردم که این کتاب به دادم رسید هنوز تموم نشده و احتمالا از الان به بعد دو هفته یه کتاب داشته باشیم. چون با مقدار کار الانم نمیتونم هر هفته یک کتاب تموم کنم .این کتاب الان داره میگه برای هر روز یک هایلایت داشته باشیم . کاری باشه که حتما باید تمومش کنیم برای خودمون ، دیگه بسه برای بقیه کار کردن. حسابی پیشنهاد میشه مخصوصا اگر سر کار میری و همه به تقویمت دسترسی دارن

-?ویدیو: How I Organize My Life, Work, and Everything Else

بشینید این ویدیو رو ببین و به نوشن ایمان بیار. هفته دیگه اپش رو از از دید خودم معرفی میکنم چون این هفته یک سایت مهمتر باید معرفی کنم:

-?اپلیکیشن: sheccan.ir

این سایت هر سایتی که تحریمیم(فیلتر نه) رو دور میزنه و لوکیشنتون رو میکنه المان برای ایفون یوزر های فوق العادس و اونایی که میخوان از نوشن استفاده کنن و فبیولس و کورسرا و یودمی و کلا هرچیزی که میگه تو کشور ما قابل دسترسی نیست ، ولی حواستون باشه اطلاعات مهمتون رو بهش ندید ، مثلا من فقط روی بریو فعالش کردم

✏️نقل قول هفته✏️

Apple reports that people unlock their iphones an average of 80 times per day and touched their phone 2617 time

اگر از این اپیزود هفته نامه خوشت اومد خوشحال میشم برای دوستات هم بفرستی. منتظر اپیزود بعدی باش.

ارسال نظر: اینجا

Instagram Linkedin Github Twitter Email

هفته نامهتحریمایستادگیچالشپاش وایسا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید