ویرگول
ورودثبت نام
پویش پیشتازی
پویش پیشتازی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من سیمرغ خودم هستم

انسان در جستجو معنا
انسان در جستجو معنا


از جمله ضروریت‌های زندگی هر فردی داشتن شغل است، افراد همواره سعی می‌کنند در مسیر شغلی خود به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند و با جایگاه‌ چند سال بعد خود آنطور که دوس دارند روبرو شوند. بسیار پیش آمده که افراد بارها از خود سوال می‌پرسند چه مسیر شغلی را طی کنم بهتر است؟ آینده شغلی من چه می‌شود؟ چه مسیر شغلی را پیش رو دارم؟ و سوال‌هایی از این دست.

داشتن شغلی که برخی افراد آن را رویاگونه می‌پندارند قابل دستیابی است اگر مسیر شغلی را به درستی طراحی کنند، از اصول مسیر شغلی و چگونه طی کردن مراحل آن آگاهی داشته باشند و بهترین برنامه را برای شغل خود در نظر بگیرند تا در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند.

اما مسیر شغلی چیست و چگونه طراحی می‌شود؟ در این کارگاه که توسط پویش پیشتازی برگزار می‌شود قصد داریم به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • نقش مولفه‌های سرمایه روانشناختی در توسعه فردی
  • نقش هدفمندی در توسعه فردی
  • نقش شانس در توسعه فردی
  • مسیر خوشبختی چیست؟

⚫ مدرس کارگاه:
آقای دکتر احمدرضا قنبری

⚪ زمان برگزاری:
چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰
ساعت: ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

⚫ لينك ثبت نام:
evand.com/events/careerpath5

⚪ كسب اطلاعات بيشتر:
‏☎️ 021-28422192

سیمرغپویش پیشتازیتوسعه فردیخوشبختیهدفمندی
مسیر شغلیتو با ما پیدا کن ✌ | مرکز‌ تخصصی کار داوطلبانه، مشاوره شغلی و آموزش مهارت های ورود به بازار کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید