ویرگول
ورودثبت نام
Ben
Ben
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دانشگاه منتظری، ارزش نداره ....


سلام دوست خوب من. اگه داری این مطلب رو میخونی یعنی تو هم مثل من نگران آینده و زندگیت هستی. پس خوب و با دقت این مطلب رو بخون تا بهت بگم چرا دانشگاه منتظری مشهد، ارزش وقت گذاشتن و تحصیل نداره.

دپارتمان کامپیوتر

من یکی از چندین هزار دانشجوی این دانشگاه بودم و در دپارتمان کامپیوتر درس می خوندم. دپارتمان که چه عرض کنم. بیشتر شبیه به مدرسه بود. واقعا شبیه مدرسه. باید تجربه دانشگاه های دیگه رو داشته باشی تا بفهمی چی می گم.

سیستم آموزش مضخرف، استاد های حق التدریسی که اصلا نمره شما و بار علمی شما براشون مهم نیست. فقط و فقط به چند ساعت زمان گذاشتن و در نهایت پولشون فکر می کنند. ( البته از حق نگذریم از هر 10 استاد شاید 1 استاد، از نظر علمی و شایستگی در سطح اساتید تراز اول به شمار می رفت)

در نهایت به هر دلیلی دوس داشتی این دانشگاه رو انتخاب کنی، اینو از اول بدون که هیچ چیزی یاد نخواهی گرفت و باید خودت دنبال علم باشی. ضمن اینکه بهتره بدونی، اگر روزانه باشی و هر درسی رو بیوفتی، ترم بعد باید هزینه درس افتاده رو همانند دانشجو های شبانه پرداخت کنی.

محروم از همه چی

نه تنها دانشگاه منتظری، زمانی که شما کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می خونید، از بسیاری از امکانات در آینده محروم میشید. مهمترین و اصلی ترین این محرومیت رو من زمانی فهمیدم که، نتونستم با سهمیه استعداد درخشان ( سهمیه 20 درصدی برای افراد برتر هر ورودی ) برای مقطع ارشد شرکت کنم. در واقع شما فقط در آیین نامه ای که از طرف وزارت علوم منتشر شده، هیچ اشاره ای به افرادی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته است، نشده است.

پس اگه می تونید سعی کنید کارشناسی پیوسته بخونید.

حالا تصمیم با شماست. موفق باشی.


دانشگاهدانشگاهدانشگاه منتظریدانشگاه فنی و حرفه ایمدرک کارشناسیوزارت علوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید