ویرگول
ورودثبت نام
Ben
Ben
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

کلینیک دندانپزشکی تیک مشهد، یک درمانگاه بد

در راستای یک مسئولیت اجتماعی با هدف آگاهی عموم افراد ساکن مشهد برای پیدا کردن یک درمانگاه خوب و یک دندانپزشکی مناسب برای معالجات دندان اقدام به نوشتن این مطلب می کنم. این مطلب من یک سو گیری شخصی یا چیز دیگری نیست. بلکه تجربیات یک یکی از بیماران همین مرکز است.

کلینیک دندانپزشکی تیک در واقع یک مرکز دندانپزشکی در مشهد واقع در خیابان عبادی است که به تازگی کار خود را شروع کرده است این مرکز با ارائه خدمات دندانپزشکی در ابتدا با عملکرد نسبتاً مناسب توانست افراد زیادی را جذب خود کند اما بعد از مدت ها در زبان عامیانه همزمان با گذشتن خرشون از پل شروع افزایش قیمت و برخوردهای ناشایست با بیماران خود کرده است.

چرا نباید این کلینیک انتخاب شما باشه؟

پرسنل غیر حرفه ای و نابلد و نامحترم

اگر بخوام دقیقاً و تحقیقا در دو کلمه پرسنل این مجموعه را برای شما معرفی کنم باید بگویم که پرسنل کاسب. در واقع شما ممکن است با یک کارت پر از پول وارد این مجموعه شوید و بعد از خروج از آن دیگر پولی را در کارت خود نداشته باشید، پس من هشدار را به شما دادم، امیدوارم که مثل من سوپرایز نشوید.

پزشکان درجه ۲

چرا از واژه پزشکان درجه دو استفاده کردم؟ اگر شما به سایر پزشکان حرفه ای مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که با قرار دادن تجهیزات بسیار به روز و کارآمد و برخورد بسیار شایسته و مناسب از شما استقبال خواهند کرد در واقع پیشتر پزشکانی که در این کلینیک فعالیت می کنند یا دندانپزشکان عمومی هستند و یا فاقد مطب شخصی برای خودشان می باشند. در واقع اکثر آنها در ابتدای مسیر کاری حرف های خودشان می باشند و به معنای واقعی کلمه، نابلد و تازه کار هستند.

بهتر است بدانید بسیاری از پزشکان معتبر دارای مطب شخصی میباشند و از وسایل و یونیت های دندانپزشکی ( آن صندلی ای که روی ان مینشینید و درمان می شوید) به روز و سالم استفاده می کنند اما در این مرکز خبری از آن نیست.

عدم احترام برای شما

روزی که برای درمان به این کلینیک مراجعه می‌کردم صحنه های بسیار عجیب مواجه شدم به عنوان مثال اگر با فرایند ایمپلنت دندان آشنایی داشته باشید می دانید که اگر مراحل آن کامل انجام نشود، دکترهای دیگر نیز حاضر به ادامه دادن کار پزشک قبلی نیستند، در نتیجه توصیه اکید می کنم قبل از شروع فرآیند درمان خود یک نسخه از قرارداد، تاکید می کنم قرارداد که در آن نوع کاری که قرار است برای شما انجام شود و مبلغ تمام شده آن درج شده باشد را در اختیار شما قرار دهند و در غیر این صورت به هیچ عنوان درمان خود را شروع نکنید چرا که همانند من پشیمان و متضرر خواهد شد. ( بهتر است بدانید، رسید چاپی بدون مهر و امضا برای مراجع رسیدگی فاقد اعتبار است، پس دقت کنید)

دلایلی که برای مورد بالا دارم شامل افزایش قیمت ها طی فرآیند درمان شماست. به عنوان مثال روز اول و طی معاینه انجام شده توسط همان پزشک یک مبلغی که شما برای طول فرآیند درمان شما به صورت قطعی به شما گفته می شود و ممکن است این مبالغ در طی فرایند درمان شما افزایش یابد.

اگر مثل من متضرر شدید تعجب نکنید، مورد بعدی که خواستم با شما در میان بگذارم بدقولی و عدم احترام برای بیماران این مرکز است. مرکز زمانی به شما احترام خواهد گذاشت که مبلغ درمان را از شما دریافت کند و پس از آن برای شما هیچ ارزشی قائل نیست به عنوان مثال شما برای هزینه ایمپلنت خود باید مبلغ حدود ۷ میلیون تومان را پرداخت کنید تصور کنید مبلغ را پرداخت کردید و دیگر توقع احترام از پرسنل این مجموعه را نداشته باشید.

در آخر نیز از شما تقاضا دارم با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود و توییتر افراد دیگر کمک کنید تا همانند من و شاید شما متضرر نشوند و دردی جز درد بیماری خود را تجربه نکنند .

شبکه‌های اجتماعیمسئولیت اجتماعینوشتن مطلبکلینیک دندانپزشکی تیکمشهد درمانگاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید