ویرگول
ورودثبت نام
آموزش پروتوپای
آموزش پروتوپای
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آیا یادگیری پروتوپای برای ui لازمه یا کافیه؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید طرح ها و نمونه های خود را زندگی کنید و یا چگونه می توانید آنها را به نظر واقعی و تعاملی به نظر می رسد؟


نام من حدیث هستم، یک طراح محصول خلاق، متخصص UI/UX، طراح اینتراکشن، سفیر پروتوپای در ایران و همچنین یک مهندس پزشک هستم. من از Protopie و ویژگی های شگفت انگیز آن برای ایجاد نمونه های زیبا استفاده کرده ام. Protopie نرم افزار حرفه ای است که توسط مبتدیان و حرفه ای ها در نمونه اولیه استفاده می شود تا طرح های خود را آزمایش کنند، به طراحی های خود زندگی ببخشند، به ابجکت ها حرکت بدهند و دست توسعه دهنده را برای انتخاب اینتراشکن ها در آب حنا نزارن...


این باعث می شود اعتماد به نفس شما در گرفتن پروژه های بزرگتر که مربوط به نمونه سازی است و همچنین حرفه شما به عنوان یک طراح و مهارت های نمونه سازی شما افزایش یابد.


خب که چی؟!

  • بدون یک خط از کد طراحی خودت رو زنده کن
  • طراحی UI خود را بیشتر پویا و تعاملی کن
  • طراحان UI/UX لازمه تیمون هست
  • اسمت رو گذاشتی طراح محصول و هنوز اینتراشکن دیزاین بلد نیستی؟
  • طراحان موبایل یا وب باشی و پروتوپای رو ندونی زشت نیست؟!

من اینجام تا کمکت کنم حرفه ای تر دیده شی، به راحتی پروژه بگیری، درآمد خودت رو چند برابر کنی و دیگه نمونه کار استاتیک منتشر نکنی چون مغز ما چیزیو دوست داره که زنده باشه نه یه چیز ثابت حالا هرچقدرم که زیبا باشه.

آ
آ


برای همین آموزش پروتوپای رو به صورت رایگان توی پیج اینستاگرامم قرار دادم چون من سفیر پروتوپای در ایران هستم و خوشحالم که برای یادگیری خودت ارزش قاعل هستی و به دنبال کسب درآمد بیشتر از زمینه طراح رابط بصری، طراح تجربه کاربری، طراح محصول و حتی استارت اپ خودت هستی.



نمونه اولیهآموزش پروتوپایپروتوپایطراح رابط کاربری باید چه نرم افزارایی بلد باشهمنابع یادگیری پروتوپای
من فکر میکنم طراحی متفکرانه قدرت تغییر دنیا را دارد. من عاشق کار روی پروژه هایی هستم که مردم را خوشحال می کند. در چند سال گذشته، من خودم را در طراحی تعامل، طراحی بصری، جلویی و آموزش هوشمند یافته ام.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید