ویرگول
ورودثبت نام
آموزش پروتوپای
آموزش پروتوپای
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش نصب پروتوپای با پروتوپای لرن

آموزش نصب پروتوپای
آموزش نصب پروتوپای


سلام دوستای خوبم ایام به کامتون باشه

همون طوری که میدونید این اولین تکست هست و من اولین باره دارم با شما آشنا میشم و میخوام آموزش نصب پروتوپای و همچنین نحوه اتصال فیگما به پروتوپای رو بهتون بگم.

من حدیث هستم و به همراه دوستم آیگین از پروتوپای لرن در خدمت شما هستیم تا ایده هاتون رو اجرا کنید.

البته باید بدونید این نرم افزار رایگان نیست اما یه برنامه 30 روزه رایگان رو در اختیار شما میزاره و میتونید با ترفند هایی که بهتون اموزش میدم به مدت یک سال از نسخه رایگانش استفاده کنید.

خب بریم سراغ دانلود، مطابق با سیستم عاملتون یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید و صبر کنید تا فایل دانلود بشه البته هنوز تموم نشده با اسکرول صفحه میتویند پروتوپای پلیر رو هم روی گوشیتون نصب کنید که در دو نسخه اندروید و IOS منتشر شده و میتونید پیش نمایش پروژتون رو روی گوشی تست کنید، با این کار تشخیص اینکه یک نمونه واقعی هست یا یک نمونه رابط کاربری خیلی سخته.

توی این بخش بهت اموزش میدم پروتوپای رو روی سیستمت و پروتوپای پلیر رو روی موبایلت نصب کنی.

پروتوپای رو سرچ کن

به بخش دانلودها برو

یکی از سیستم عامل ها رو انتخاب کن

شروع به دانلود کن

نصب کن

اکانت بساز

وارد محیط پروتوپای شو

البته باید بدونید این نرم افزار رایگان نیست اما یه برنامه 30 روزه رایگان رو در اختیار شما میزاره.

حالا به سایت پروتوپای برگردید و صفحه رو اسکرول کنید تا بتونید پروتوپای پلیر رو که در 2 نسخع اندروید و ios منتشر شده رو دانلود کنید.

راه ارتباطی با ما:

اینستاگرام: protopie.learn



پروتوپایپروتوپای لرناینتراکشنرابط کاربریتجربه کاربری
من فکر میکنم طراحی متفکرانه قدرت تغییر دنیا را دارد. من عاشق کار روی پروژه هایی هستم که مردم را خوشحال می کند. در چند سال گذشته، من خودم را در طراحی تعامل، طراحی بصری، جلویی و آموزش هوشمند یافته ام.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید