ویرگول
ورودثبت نام
مجموعه اشعار شیروش
مجموعه اشعار شیروش
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شعر کوروش ابراهیمی از اشعار شیروش

*باز باران بارید، با همه نیک و بدش، یادم آرد کوروشم را،،،

13 روز بزرگتر بود و، خود همین نحسی اش بگرفت دامنم را...


*او که با رفتنش نه که نیمی، بُرد همه روانم را،،،

بارالهْی این چنینی رفتنش را، نباشد هنوز، باورم را...

......

*او که از روزِ عَزَل تا که چشمم باز شد من به جفتم دیدم، بَدَلَم را،،،

من ندانم که حُبًّش از کجا و چه سمتی چنین داخل شد، بِدِلم راه...


*من اگر روزی بشد او را نبینم، خود همان بیماری که پزشکش بگفته است، مَرَضَش را،،،

و همان دم که بشد او را ببینم، من همان بیمار صفری که به پادزهر بدادند، خَبَرَش را...


**من خدایم را هنوزم حکمتش هیچ ندانم، چون بدانم ندارد برایم، عَوَضَش را...

دل او را که بِدِل راهم بود، و اگر ناکسان حرفی بودَ، خُب بدانست، غَرَضَش را...


*و اگر تیرِ به ناحق به سمتم می بود، چه کسی بود گناه خوار انگار، سپرم را...

پس اگر لفظی برایش زبانی می بود، او همی کِرد و نَکِردش سزایش، خنجرم را...


*از همان لحظه که رفتی، انگار که خودت گذاری دستم، حَنایَت را...

و همانا انگار آن دمِ رفتنت همه ی خلقْ دَرکَنْد، عذابت را...


*تو که خود نیز به دنیایت چنان نیک سرشتی بدادی، تحفه ات را...

کاش آن روز کنارت بودم، که خود از چَشمت بخوانم، حُقّه ات را...

......ادامه دارد........

.

...«بــزودی»...

.

این شعر حدود بیست بیتی بنام کوروش «باران» که خدا خواست و گذاشت زبونم. این قطعه شعر با افتخار به کتاب مجموعه اشعار شیروش اضافه میشه تا نام و یاد کوروش ابراهیمی پسرخاله ام تا قیام قیامت جاودان باقی بماند، پس... #کوروش_ابراهیمی_زنده_است


وبلاگ 1


https://vrgl.ir/cJsi1

.

Https://www.instagram.com/torban92 .



I

محمود شیروشکوروش ابراهیمیکوروش ابراهیمی زنده استkourosh ebrahimimahmoud shirvash
قسمت هایی از کتاب مجموعه اشعار محمود شیروش رو بصورت قطعه قطعه و مختصر در این وبلاگ قرار دادیم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید