ویرگول
ورودثبت نام
Qazal Azady
Qazal Azady
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

سکوت قدرت درونگراهاست در دنیایی که از حرف زدن نمی ایستد.

اگر شما با روحیات و شخصیت خودتتون آشنا باشید حتما تا الان متوجه شدید که یه فرد درونگرا یا برونگرا هستید. اگر خودتون رو توی دسته برونگرا ها جا داده باشید نگرانی های کمتری نسبت به افراد درونگرا دارید. افراد درونگرا همین که متوجه میشن درونگرا هستن ممکنه آسیب های زیادی ببینن و ترس رو احساس کنن. اگر شما درونگرا هستید توی این مقاله با من همراه بشید چون قراره کتابی رو به شما معرفی کنم که بهتون کمک می کند ویژگی های خودتونو بهتر بشناسید و البته می تونید با این کتاب احساس خیلی بهتری نسبت به درونگرا بودن داشته باشید.


کتاب سکوت اثر خانم سوزان کین نویسنده امروز و وکیل سابق آمریکایی یکی از بهترین کتابهاییه که درمورد درونگرایی نوشته شده. این کتاب فقط مختص درونگرا ها نیست و اگر شما فرد برونگرایی هستید که در بین عزیزانتون افراد درونگرا هم هستن میتونید این کتاب رو برای خوندن انتخاب کنید. قبل از خوندن این کتاب لازمه بدونید که کتاب بیشتر به سبک مقالات علمی نوشته شده و شما در قسمت های مختلف این کتاب نتایج تحقیقات مهم در زمینه درونگرایی و برونگرایی که توسط دانشمندان بزرگ و حتی خود خانم کین انجام شده میخونید. پس کتاب تقریبا یک کتاب علمی محسوب میشه و باید وقت بیشتری رو نسبت به کتاب های داستانی براش صرف کنید البته نگران نباشید چون کتاب نثر روانی داره.

روی جلد کتاب جمله ای نوشته شده که شاید بقیه درونگرا ها هم مثل من حس خوبی از این جمله بگیرن: سکوت قدرت درونگراهاست در دنیایی که از حرف زدن باز نمی ایستد.

بله شما در سراسر این کتاب متوجه میشید که باید به خودتون به عنوان یک درونگرا افتخار کنید و لازم نیست بخاطر این دنیای شلوغ خودتون رو تغییر بدید.

شما به عنوان یک درونگرا سوال های زیادی توی ذهنتون در موردنحوه برخوردتون با آدم ها و مسائل مختلف وجود داره مثل اینکه

ممکنه من چیزی بین درونگرا و برونگرا باشم؟

چرا درونگرا هستم؟

درونگرا بودن به معنی ضعیف بودنه؟

اگر برونگرا بودم بهتر نبود؟

چه طور باید استرسم را کنترل کنم؟

چه طور توی هر جمعی خوب رفتار کنم؟

ارزش درونگرایی در فرهنگ های مختلف هم مشابه فرهنگ ماست؟

چه طور باید بخش درونگرای وجود خودمو دوست داشته باشم؟

جواب تمام این سوال هارو می تونید توی کتاب سکوت قدرت درونگرا ها اثر خانوم سوزان کین بخونید و دید واضح تری نسبت به درونگرایی پیدا کنید و در کنار این شناخت ازش در راستای پیشرفت هم استفاده کنید. اگر بعد از خواندن این کتاب اگر باز هم سوالی در مورد درونگرایی داشتید می تونید به سایت انقلاب سکوتQuiet Revolution-- که زیر نظر خانم کین اداره میشه مراجعه کنید چون توی این سایت درونگرایی وارد زندگی روزمره شده و شما ائنجا می تونید دغدغه های افرادی مشابه خودتون در زندگی رو بخونید و از راهکار های علمی خانوم کین و گروه همکارانش برای حل مشکلاتتون استفاده کنید.

درونگراییسوزان کینبرونگراییمعرفی کتاب
غزلی از جنس آزادی ها هستم علاقه مند به محیط زیست زبان و کتاب.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید