ویرگول
ورودثبت نام
r.delavar
r.delavar
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اموزش زبان انگلیسی مکالمه در آرایشگاه

قبلا در مورد چند روش سریع و آسان آموزش زبان انگلیسی , مکالمه در فرودگاه و مکالمه در فروشگاه صحبت کردیم. در این پست قصد داریم یک مکالمه کاربردی برای مکالمه در مورد آب و هوا را یاد بگیریم:


می دانم. فکر می کنم که باران بیاید.

B: I know. I think it may rain.



وسط تابستان است، امروز نباید باران بیاید.

A: It’s the middle of summer, it shouldn’t rain today.



عجیب خواهد بود.

B: That would be weird.



بله، مخصوصا از آنجایی که هوا 90 درجه است.

A: Yeah, especially since it’s ninety degrees outside.



می دانم، وحشتناک خواهد بود اگر باران بیاید و بیرون گرم باشد.

B: I know, it would be horrible if it rained and it was hot outside.



بله، وحشتناک خواهد بود.

A: Yes, it would be.



واقعا آرزو می کنم که هر روز انقدر گرم نبود.

B: I really wish it wasn’t so hot every day.



منم همینطور. تا زمستان روز ها را خواهم شمرد.

A: Me too. I can’t wait until winter.



من هم زمستان را دوست دارم ولی گاهی اوقات خیلی سرد می شود.

B: I like winter too, but sometimes it gets too cold.



من سرما را به گرما ترجیح می دهم.

A: I’d rather be cold than hot.



منم همینطور.

B: Me too.


همون طور که اشاره کردم یه دیکشنری خوب و جامع رو گوشیتون داشته باشین تا مواقع اضطراری ازش استفاده کنین. اپلیکیشن دیکشنری دوربینی علاوه بر اینکه یه دیکشنری جامع و کلاسیک انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسیه، یک دیکشنری تصویری هم هست که شامل دسته بندی لغت های مختلف در مورد موضوعات مختلف و کل درس های ۵۰۴ هست. همچنین این قابلیت رو داره که لغت های انگلیسی رو از طریق دوربین گوشی تشخیص بده و همون لحظه ترجمه کنه اون هم به صورت هم زمان با تلفظ صوتی.

اموزش مکالمهمکالمه اب و هوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید