ویرگول
ورودثبت نام
r.delavar
r.delavar
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اموزش زبان انگلیسی مکالمه در هتل

قبلا در مورد چند روش سریع و آسان آموزش زبان انگلیسی , مکالمه در فرودگاه و مکالمه در فروشگاه صحبت کردیم. در این پست قصد داریم یک مکالمه کاربردی برای مکالمه در هتل را یاد بگیریم:

بعداظهر بخیر. به هتل وود وارد خوش آمدید. چطور می توانم کمکتون کنم؟

Good afternoon. Welcome to the Woodward Hotel. How may I help you


من یک رزرو برای امروز دارم. آن به نام ویلسون است.

I have a reservation for today. It’s under the name of Wilson


بله آقای ویلسون، ما یک اتاق دو نفره با چشم انداز اقیانوس به مدت دو شب برای شما رزرو کرده ایم. آیا درست است؟

Yes, Mr. Wilson, we’ve reserved a double room for you with a view of the ocean for two nights. Is that correct?


بله درست است.

Yes, it is.


عالیست. ما اطلاعات کارت اعتباری شما را در سیستم داریم. می توانید لطفا انتهای رسید را امضا کنید؟

Excellent. We already have your credit card information on file. Could you sign the receipt along the bottom, please?


البته

Sure


من در کدام اتاق هستم؟

what room am I in?


اتاق شماره 487. بفرمایید این کلید اتاق شماست.

Room 487. Here is your key


عالیه. ممنون.

Great. Thanks.


اگر سوالی یا درخواستی داشتید از اتاقتان (شماره) 0 را شماره گیری کنید. همچنین، شما می توانید بیست و چهار ساعته در لابی هتل به اینترنت دسترسی داشته باشید.

Should you have any questions or requests, please dial ‘O’ from your room. Also, there is internet available in the lobby 24 hours a day.


خیلی خوب، تسویه حساب چه ساعتی خواهد بود؟

Ok, and what time is check-out?


ظهر، آقا.

At midday, sir.


متشکرم.

thank you.


خواهش می کنم، آقا. اقامت خوبی در هتل وود وارد داشته باشید.

My pleasure, sir. Have a good stay at the Woodward Hotel.

همون طور که اشاره کردم یه دیکشنری خوب و جامع رو گوشیتون داشته باشین تا مواقع اضطراری ازش استفاده کنین. اپلیکیشن دیکشنری دوربینی علاوه بر اینکه یه دیکشنری جامع و کلاسیک انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسیه، یک دیکشنری تصویری هم هست که شامل دسته بندی لغت های مختلف در مورد موضوعات مختلف و کل درس های ۵۰۴ هست. همچنین این قابلیت رو داره که لغت های انگلیسی رو از طریق دوربین گوشی تشخیص بده و همون لحظه ترجمه کنه اون هم به صورت هم زمان با تلفظ صوتی



مکالمه در هتلاموزش زبان انگلیسیاموزش مکالمه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید