ویرگول
ورودثبت نام
raziye
raziye
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه خرید رادیاتور

چند وقت پیش ، من قصد خرید یک رادیاتور رو داشتم . توی اینترنت که جست و جو میکردم با تاسیسات شایان آشنا شدم .

موقعی که میخواستم رادیاتور رو بخرم علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب ، عملکرد بسیار خوب و بهینه اش هم برای من مهم بود.

در واقع تاسیسات شایان نمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران پیروزی بلوار ابوذر هست.

بعد از خرید رادیاتور برای نصبش هم خودشون اومدن . گارانتی محصولاتشون خوب بود و این که هر موقع رادیاتور به مشکل بخوره تعمیرکار به منزل میاد و بررسی می کنه.

خدمات تعمیرات رادیاتور در شرق تهران رو هم انجام میدن.

با توجه به تجربه مثبت من با شایان و محصولاتش، به همه دوستان و آشنایانم توصیه می‌کنم که در صورت نیاز به رادیاتور و سایر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ، به تاسیسات شایان مراجعه کنند.

رادیاتورپکیجپکیج ایران رادیاتور در شرق تهراننمایندگی ایران رادیاتور در شرق تهران
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید