ویرگول
ورودثبت نام
روح الله یعسوبی
روح الله یعسوبی
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

تجربه بازدید از نمایشگاه اینوتکس 1

خیلی وقت‌ها ما نمیتونیم به نمایشگاه‌های حضوری بیاییم. این موضوع میتونه دلایل زیادی داشته باشه:

این که ما شهرستان هستیم و از تهران دوریم و امکان حضور و یا هزینه رفت‌وآمد برامون توجیه‌پذیر نیست.

این که تو زمان برگزاری نمایشگاه کار داریم و یا حتی ایران نیستیم.

این که خیلی موضوع نمایشگاه برامون جذاب نیست ولی بدمون نمیاد که از حال و هوای نمایشگاه خبر داشته باشیم...

فضای داخلی پارک علم و فنآوری


مجل برگزاری نمایشگاه پارک علم و فن‌آوری پردیس در شرق تهران بود. دلیل اصرار مسئولین به برگزاری این نمایشگاه در پارک علم و فن‌آوری رو واقعا متوجه نشدم. وقتی دسترسی وسایل نقلیه عمومی به این محل خیلی کم هست و بخشی از بازدیدکنندگان از شهرستان (معمولا بدون وسیله شخصی) میان و از طرفی عمده بازدید کنندگان هم قشر دانشجو و جوان هستند.

محوطه پارک پردیس
محوطه پارک پردیس


با وجود دو مکان برگزاری نمایشگاه (خود نمایشگاه بین المللی و شهر آفتاب ) که دسترسی های بهتری از پارک دارن.

بگذریم.

صبح ما به بازدید از غرفه‌ها گذشت که چند تا غرفه نظرمو جلب کرد. میتونید لیست غرفه های شرکت کننده رو از اینجا ببینید.

محوطه پارک پردیس
محوطه پارک پردیس



یکی از غرفه‌ها صاب‌ملک بود. دو جوان تو غرفه حضور داشتن که ما رو پرزنت کردن که خیلی مسلط به توضیحات نبودن. توی بروشوری که به ما دادند نوشته شده اولین پلتفرم شراکت جمعی ساخت و ساز در ایران

بخشی از کاتالوگ صاب ملک
بخشی از کاتالوگ صاب ملک

این کلمه اولین رو نمیدونم کی باب کرد. فکر میکنم (بدون تحقیق) که این دوستان اولین هم نباشن. چون من این سایت‌ها رو رصد میکنم قبل از این دوستان مجموعه‌های دیگه‌ای هم بودن.

این طور که من متوجه شدم این دوستان برای پروژه‌های در حالی ساخت که ابتدای پروژه باشه، سرمایه‌های خرد جمع آوری میکنند.

من خودم چون با حوزه املاک آشنایی مختصری دارم، فکر میکنم پروژه آماده ای که سودآوری مشخصی داره و الان مشغول فعالیت هست رو مردم بیشتر اعتماد میکنند تا پروژه درحال ساخت. که برای این موضوع ایده‌هایی هم دارم و ملک‌های مناسبشون رو هم دارم که اگه یه روز فرصت کنم حتما این کار رو انجام میدم.

غرفه بعدی که رفتیم غرفه معتمد بود. غرفه معتمد کارشون مشاوره دادن به شرکت ها و کسب و کارها برای ارائه صورت های مالی به سامانه مودیان مالیاتی بود.

یکی از غرفه‌ها برای شرکت در نمایشگاه آبادیران ثبت نام میکرد که در خردادماه برگزار میشه.

یکی از غرفه های جالب و به درد بخور تابلند(toplend) بود. شرکت تجاری که به فروشگاه ها اعتبار میده برای فروش اقساطی محصولات. و یکسری فروشگاه هم داخل سایتشون هست که مشتری میتونه از این فروشگاه ها خرید اقساطی داشته باشه.

دیگر غرفه هایی که ازشون بازدید داشتیم اینا بودن:

* کارن‌کراد

* سیگلوی لند

* ویترین هوشمند

* زیمانو

* پستکس

* دفتر شما

* سایت ساز متنو

* طراحی و توسعه راه حل های نرم افزاری radintech




خرید اقساطینمایشگاهاینوتکسپارک علم و فناوری پردیسبازدید
مشاور سرمایه گذاری در ملک و ساختمان (تهران،شمال،قم). مشاور تامین سرمایه برای پروژه های در حال ساخت (نقدینگی و تهاتر، متریال و اجرا) . دانشجوی همیشگی مدیریت و بازاریابی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید