ویرگول
ورودثبت نام
رادین موسوی
رادین موسوی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اینترنت مبین نت نخرین!!

سلام به همه کسایی که دارین این متن رو می خونید

من چند سالی هست که اینترنت TD-LTE شرکت مبین نت رو خریداری کردم سال اول بسیار خوب بود ولی

الان ۲ سالی هست که سرعت اینترنت ما به شدت افت کرده.

بعد از تماس با این شرکت گفتن مودم قدیمی هست و باید عوض بشه و کارشناس فرستادن که بیاد مودم رو تعویض کنه بعد که این کار انجام شد سرعت به طرز شگفت انگیزی بالا رفت

ولی ۲ روز نکشید که دوباره با افت سرعت شدید رو برو شدم

و پس از تماس با مبین نت، پشت خط به من راهنمایی دادن و چنل مودم رو عوض کردیم و گفتند هر وقت سرعت کم میشه چنل رو عوض کنید و تا یک ماه سرعت خیلی بود ولی دائم چنل عوض می کردم چون همش افت می کرد

یک روز شد که من چنل عوض می کردم سرعت تغییر نمی کرد که هیچ، سرعت به شدت افت میکرد.

و زنگ زدم دوباره به شرکت کارشناس فرستادن که بیاد جالبه بدونین که خود کارشناس گفت مبین نت همینه دیگه سرعتش خیلی کمه

و کارشناس هم کاری نتونست بکنه!

و با تماس های پی در پی با این شرکت مودم رو برام رومینگ کردن

که سرعت هفته اول از حق نگذریم به شدت عالی شد.

ولی دوباره افت کرد و عکس تست سرعتش رو براتون می زارم الان.



بهترین سرعت مبین نت (در دوره افت)
بهترین سرعت مبین نت (در دوره افت)


بدترین سرعت مبین نت (که شما همش این سرعت دریافت می کنید و سرعت تصویر بهترین سرعت رو تو محالات میبینین)
بدترین سرعت مبین نت (که شما همش این سرعت دریافت می کنید و سرعت تصویر بهترین سرعت رو تو محالات میبینین)


من به شخصه اصلا از شرکت مبین نت راضی نیستم و به شما هم اصلاااا پیشنهاد نمی کنم.

من برادر و خواهرم هم از مبین نت استفاده می کنن اصلا راضی نیستند

در کل

اصلا مبین نت نخرین!!!!

و نکته دیگری هم که هست دائم این اینترنت قطع میشه و هی میگن مشکل زیر ساخت مشکل زیر ساخت

اصلا بدون مبین نت نمیشه
اصلا بدون مبین نت نمیشه

واقعا برای مبین متاسفم

مبین نتاینترنتtdlte
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید