ویرگول
ورودثبت نام
پادکست رادیو راحتی
پادکست رادیو راحتی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اولین پیام: در حال تنظیمات بلاگِ پادکستم هستم!!

نمی‌دونم چرا وقتی دارم اولین پست رو توی ویرگول می‌ذارم، حس جک دورسی زمان لانچ توئیتر رو دارم که نوشت: در حال تنظیمات توئیترم هستم!!!

خیلی وقت بود که دنبال فضایی بودم تا بتونم با آدم‌های مختلف بشینم و از هر دری گپ بزنم، چون به نظر من، حرف زدن و گوش کردن یکی از بهترین نعمت‌هایی هست که خداوند به هر بنده‌ایی به بهترین شکلش داده فقط کافی اون بنده در جای مناسب از گوش‌ها و زبانش استفاده کنه. به همین علت اوایل امسال بعد از تعطیل کردن یکی سری از کارهام تصمیم گرفتم پادکست خودم رو داشته باشم. الانی که دارم حرف میزنم لیست پادکست‌های فارسی انقدر زیاد هست که من احسان چیمرِ پادکستر رادیو راحتی از ته این لیست هم ته‌ترینم ولی دوست داشتم این حرکت رو شروع کنم.

این که این پادکست چی هست و چی نیست و قراره چه اتفاقاتی بیافته رو تقریبا توی اپیزود اول پادکست به اسم اپیزود صفر توضیح دادم.

من اینجا توی وبلاگم توی ویرگول جدا از اپیزودهای پادکست از هر در و اتفاقی که فکر میکنم برام جذابه حرف میزنم!!

https://castbox.fm/vb/515855083
پادکست‌های فارسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید