ویرگول
ورودثبت نام
راحله67
راحله67
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه راحله از مهاجرت به کشور استرالیا


دختری 32 ساله هستم متولد ایرانم در خانواده ای از لحاظ مالی متوسط بدنیا اومدم زمان فارغ التحصیلی از مدرسه وارد بازار کار در یک شرکت دکوراسیون داخلی و همزمان در رشته معماری شروع به درس خوندن کردم. هم کار میکردم هم درس میخوندم زندگی برام خیلی سخت بود درامدم خیلی کم بود چندین بار بادوستانم صحبت کردم در مورد مهاجرت ولی دغدغه اصلی ذهنیم هزینه های مهاجرتی بود تادوره دانشگاه روتموم کردم حدود شش سال کار کردم تا تونستم مقداری پول پس انداز کنم بازم مشکلات رو داشتم که درامدم کم هست واسه مهاجرت به استرالیا یا کانادا چند جا سرچ کردم که هزینه های زیادی بابت مشاوره مهاجرتی میگیرن یا اول کار هزینه های زیادی بابت کارای مختلف ازم میخوان که این نگران کننده بود تقریبا داشتم پشیمون میشدم از فکر مهاجرت که یکی از دوستانم ویزا چک رو به من معرفی کردن گفتن بابت مشاوره هزینه ای دریافت نمیکنن با شرکت تماس گرفتم و قرار گذاشتم مدیریت این شرکت خیلی خوب منو راهنمایی کردن و گفتن برای من که خیلی مهمه هرچه سریعتر کار پیدا کنم بهتره که از طریق ویزای جاب افر اقدام کنم ومورد خوبی که داشت این بود که من هیچ هزینه ای بابت مشاوره و پیشرفت کارام به شرکت تازمانی که به استرالیا نمیرسیدم نیازی نبود پرداخت کنم وهمین مورد شد که مصمم شدم و شروع به کار پرونده مهاجرتی من کردن ، بعد از دوبار ازمون ایلتس تونستم نمره شش رو توی تمامی مراحل بیارم و تقریبا بعد از گذشت هشت ماه یه کارفرما در آدلاید استرالیا برای من پیدا شد. بعد از هفده ساعت پرواز از قطر و دوتا دوساعت ترانزیت بالاخره به ملبورن رسیدم و از اونجا به سمت ادلاید حرکت کردم.

درنهایت بعد از تعهد دوسال خدمت به کارفرما و رضایت ایشون از کار بنده بعد از چهارسال اوایل سال 2020شروع به اقدامات تبدیل ویزای موقت به ویزای دایم از طریق همون شرکت ویزا چک و در همین شرکت باحقوق 83000دلار در سال مشغول به کار هستم .

مهاجرتاسکیل ورکرجاب افراسترالیامهاجرا به استرالیا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید