ویرگول
ورودثبت نام
راحله خانوم
راحله خانوم
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

این ted عجب چیزیه ها!

آقووو نمیدونید چی شده!

من امروز داشتم تو نت گشت میزدم و خداییش خسته شده بودم از بس که این استاید موفقیت میان و دو کلمه حرف انگیزشی میدن و بعدش دو ساعت محصولاشون رو تبلیغ میکنن.

حالا من کاری ندارم به اینکه همون حرفا رو میشه تو کتابا هم خوند با هزینه های ده برابر ارزون تر ها. ولی خب آقا جان گرونه دیگه. مثلا کی میاد واسه پولدازر شدن ده تومن پول بده؟ اون اگه پول داشت که نمیومد اصلا دنبال راه حل ثروتمند شدن :/ ولش کن اعصاب راحتم رو داغون کردم :(

بالاخره که از همه اینا خسته شده بودم که ناگهان فکری به ذهن مبارکم خطور کرد.

با خودم گفتم چرا بین سایتای ایرانی میگردی؟ برو تو سایتای خارجی. اولش با انرژی دست به کیبرد و با یه حالت جوگیرانه اومدم که برم تو اون سایتا. اما از یه چیزی غافل بودم.

که عزیز من تو که اصلا انگلیسی بلد نیستی خب :((((((((((((((

اینجا بود که کلا مایوس و ناامید دیگه ول کن موفقیت شدم و به این خودمو دلخوش کردم که ها آدم اگه بخواد میتونه خودش موفق بشه و اصلا نیازی نداره کسی بخواد اونو راهنمایی کنه.

اما دلم واقعا موخاست :(

واسه همین رفتم سراغ گوگل ترنسلیت با همون ترجمه های چرتش اما چه کنم بهتر از هیچی بود.

شاید واستون جالب باشه اما ترجمه ها از خود متن های انگلیسی برام گنگ تر بود.

حالا که اینجور شد بازم گشتم. گشتم تا وارد سایت Ted شدم. رفتم توش دیدم عههه اینکه نوشته های ویدیوهاش فارسیه. رفتم تو ویدیو ها دیدم ای دل غافل از چه چیزایی من محروم بودم ها.

کلی ویدیوی خوب موفقیت با زیرنویس فارسی :))))))))))))))))))

وضعیت الان من و ted با همدیگه
وضعیت الان من و ted با همدیگه

خدا خیر این خارجیا رو بده کلی دعای خیر به حالشون کردم. همین الان عازم این شدم که چند تا ویدیو از داخلش ببینم اما از بس حالم خوب شد اولش اومدم که اینجا بنویسم. البته من شک دارمااا. فکر میکنم بعد چند دقیقه که ویدیو رو دیدی باید ازشون اکانت بخری :/

به هر حال پر گپی نکنم. پیش به سوی یه روز جدید با حال خوب.


سایت tedسایت موفقیتخوشبختیرسیدن به موفقیتانگیزه
سلامممم. من راحله ام و تو این وبلاگ قصد دارم روزمرگی هام رو بنویسم؛ کلی اتفاق فان و جالب که تو زندگیم افتاده رو براتون تعریف میکنم :) مدیونید اگه فک کنید که نمیدونم براتون اهمیت نداره :/ ولی موخام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید