ویرگول
ورودثبت نام
نویسندۀ مدیریت خوانده
نویسندۀ مدیریت خوانده
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

جملات انگیزشی کوتاه برای نصب در جلوی چشم‌ها!

در حال بایگانی و دور ریختن یکسری کاغذ و مدارک‌های قدیمی بودم؛ به یک‌سری نوشته‌های کوتاه برخوردم که تصمیم گرفتم آنها را در اینجا برایتان بیاورم؛ جملاتی انگیزشی و کوتاه که می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند؛ از جمله اینکه در جاهایی از منزل یا محیط کار که در شبانه‌روز حداقل یک‌بار آنجا را مشاهده می‌کنیم، نصب نماییم و انرژی ذهن و قلبمان را بالا ببریم.

جملات مثبت انگیزشی خدا
جملات مثبت انگیزشی خدا

اگر تنهاترین تنهایان شوم، باز خدا هست؛ او جانشین همۀ نداشتن‌هاست.

  • من برای خدا درست شده‌ام؛ نه مردمان روزگار.
  • من طمع ندارم که مردم حتماً مرا قبول کنند؛ چون معشوقم خداست.
  • همۀ امورِ زندگی من، دستِ خداست.
  • صبور بودن به تنهایی یک ایمان است.
  • ما به دنیا آمده‌ایم برای آزمایش؛ نه آسایش.
  • همه چیز خیر است؛ چه امروز و چه هزار سال بعد.
  • خدا هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارد.
  • هیچ برگی بدون اذن خداوند به زمین نمی‌افتد.

امیدوارم که این پست، برای مخاطبش ارزشمند باشد؛ و ارزشمند بماند.

جملات مثبت انگیزشیمثبت اندیشی
تولید محتوای متنی با رویکرد کسب‌وکار، عشق و تخصص من است.http://www.rahimim.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید