ویرگول
ورودثبت نام
کمپرسور هوا رهنما
کمپرسور هوا رهنما
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

داستان کمپرسور هوا رهنما از کجا شروع شد؟

در ایران خیلی از پسرها شغل پدر خود را ادامه می دهند. ما جز همان ها هستیم. پدر من از نوجوانی در کارهای ساختمانی مشغول بوده و در منطقه ای از تهران زندگی می کرده که شغل اکثر افراد در زمینه ماشین آلات راهسازی و ساختمانی بوده است. دست تقدیر اینطور بوده که پدر من وارد این شغل بشه و من و برادرم هم همین کار را ادامه بدهیم.

من با توجه به شغل پدرم و آینده ای هم که در بازار کار ایران می دیدم در دانشگاه هم رشته ای مرتبط درس خواندم. در سال 1386 وارد دانشگاه آزاد تهران جنوب و رشته معدن، گرایش استخراج شدم. همزمان با تحصیل شروع به کار کردم و در پروژه های ساختمانی مشغول به کار شدم.

داستان کمپرسور هوا رهنما این چنین بود و در ادامه هم امیدوارم که خوب پیش ببریم.

کمپرسور هوا رهنما
کمپرسور هوا رهنما


پتروشیمیکمپرسورهوااجاره ماشین آلاتگودبرداریکمپرسور باد
ما کمپرسورهای هوا دیزلی می فروشیم و اجاره می دهیم.پروژه های ساختمانی و راهسازی / نفت و گاز و پتروشیمی / صنعتی و معدنی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید