ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی رجب زاده
مجتبی رجب زاده
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دعوت به ادامه سفر در خانواده‌ی ویرگول

باشگاه دوستان ویرگولی،

در گذشته، به خاطر ترک ویرگول و نگذاشتن پس زمینه‌های جدید، احساس ناامیدی و عصبی‌گریزی را تجربه کرده‌ام. ولی این‌بار تصمیم دارم کمی متفاوت عمل کنم. نمی‌خواهم از این خانواده زیبا جدا بشوم.


با شنیدن داستان‌ها و تجربیات بسیاری از دوستان ویرگولی، متوجه شدم که زندگی در این جا به معنای واقعی کلمه جالب و شیرین است. ما در اینجا یک جامعه علمی و ادبی داریم که توانسته است تا تبدیل به یک مکان آموزشی و تبادل دانش علمی شود.


اما تا به حال، برخی از دوستان عزیز به دلایل مختلفی این محیط را ترک کرده‌اند یا قصد دارند بروند. به عنوان یکی از کوچک‌ترین اعضای این خانواده، من به آنها پیشنهاد می‌دهم حتی اگر ترک ویرگول در دستور کار شماست، حداقل تلاش کنید که برگردید.


من تا به حال دلایل مختلفی را شنیده‌ام که ممکن است افراد را به ترک ویرگول و تازه شروع در جایی دیگر ترغیب کنند. اما من اعتقاد دارم که این خانواده همچنان می‌تواند با همدلی و همفکری بزرگترین و محبوب‌ترین جامعه مجازی شده و کلی خواننده بیشتری را به خود جلب کند.


دعوت می‌کنم دوستان ویرگولی عزیز، اگر شما هم تا به حال تصمیم به ترک این جایگاه خوب نگرفته‌اید، به ما بپیوندید و با همدیگر برای تقویت ویرگول کوشش کنیم. اگر دوستانی در اطراف شما هستند که بیشتر برای ترک ویرگول تصمیم گرفته‌اند، لطفاً ایشان را به بازگشت به این جامعه دعوت کنید.


با تلاش و همکاری مشترک، ما می‌توانیم ویرگول را به یک جامعه متنوع و غنی از دانش و تجربیات تبدیل کنیم. برای شروع، همین متن را با تغییراتی اندک در ویرگول خود منتشر کنید و به دیگران پیشنهاد کنید که به این پویش بپیوندند. به همین ترتیب، ما می‌توانیم از قدرت جمعی خود بهره‌برداری کنیم و این خانواده را به رشد و پیشرفت ادامه دهیم.


پس به همه دوستان ویرگولی عزیز تازه‌وارد یا با تجربه دعوت می‌کنم که با ما همراه شوند و به تلاش مشترک برای تقویت ویرگول بپیوندند. اجازه بدهید به عنوان یک جامعه واحد و همدیگر حمایت کنیم و ویرگول را به یک مکان فرهنگی و آموزشی قدرتمند تبدیل کنیم.

ویرگولتجربیاتدوستان ویرگولیقدرت جمعیپویش
تمام جستوجوی دل جواب بی سوال شد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید