ویرگول
ورودثبت نام
رامین
رامین
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آدم فضایی در تهران | داستان واقعی فرود پسفینه فضایی در تهران

سلام بچه ها من رامین هستم من هر هفته تو پادکست تصویری "های تایمز" که در یوتوب منتشر میشه که تو هر اپیزود یکی از اتفاقات یا وقایع عجیب مثل مشاهده آدم فضایی ؛ قتل های زنجیره ای ایران ، داستان قاچاق دختران ایرانی به دوبی و از این قبیل داستان ها یا حتی تالک شو و فکت های علمی عجیب رو منتشر میکنم

داستان واقعی آدم فضایی های تهران در سال 1355
داستان واقعی آدم فضایی های تهران در سال 1355



امروز اپیزود دوم پادکست های تایمز منتشر شده و میتونید توسط لینک زیر مشاهده اش کنید

این داستان با همه چیزایی که تا الان راجع UFO ها شنیدی فرق داره

https://www.youtube.com/watch?v=7mQNWejH4Hk

لطف میکنید اگه با سابسکرایب ؛ لایک و کامنت هاتون انرژی های مثبتتون رو با من به اشتراک بزارید


سفینه فضاییآدم فضاییufoآدم فضایی در تهرانمشاهده ufo
رامین هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید