ویرگول
ورودثبت نام
rangisa.ir
rangisa.ir
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

استارتاپ خودمو از کجا شروع کنم؟ قدم دوم

سلام به همه.

من مهتاب هستم و اینجا درباره استارتاپ شخصی خودم یعنی "رنگیسا" حرف میزنم. این مطلب ادامه مطلب قبلی و در واقع قسمت دومش هست. بنابراین اگه تازه با من آشنا شدید و دارید این مطلبو میخونید، بهتون پیشنهاد میکنم برگردید عقب و قسمت اول این مطلب رو مطالعه کنید.

چون سعی می کنم که مختصر و مفید بنویسم، قسمت اولش فقط یک دقیقه از وقتتون رو میگیره.

قدم سوم در راه اندازی استارتاپ شخصی خودتون "ایجاد یک برنامه مرحله به مرحله با جزئیات برای پیاده سازی ایده" است. به نظرم خیلی خوبه که این برنامه رو بنویسید، بارها بخونید و بررسی کنید و توی ذهنتون اجراش کنین.

مهمه که حتما این برنامه رو به صورت گام به گام بنویسید. چون این کار خیلی مزایا داره:

اول: یه لقمه بزرگ رو براتون به لقمه های کوچیک و قابل هضم تبدیل می کنه.

دوم: یه نقشه راه ساده و کاربردی بهتون میده که بتونین براش زمان بندی دقیق انجام بدین.

سوم: وقتی هر کاری رو انجام میدین و اون رو تیک میزنین از نظر روحی و روانی کلی انرژی مثبت بهتون میده!


باید بهتون بگم که حتی بعد از همه این مراحل، زمانی که به قول معروف وارد گود میشید و کارتون رو شروع می کنید با چالش های خیلی متفاوتی که ذهتون هم بهش نرسیده روبرو میشید. بنابراین تا جایی که میتونید سعی کنید به تمام جزئیات فکر کنید و براشون برنامه ریزی کنید.

چون استارتاپ شخصی من یه فروشگاه محصولات دست ساز هست، اینجا میتونم به چندتا از چالش هایی در راه اندازی اون بهشون برخوردم اسم ببرم.

  • روش بارگذاری محصولات و معرفی هنرمندان در سایت
  • روش ایجاد دسترسی به پنل سایت برای اعضا
  • روش و هزینه ارسال

اگر شما هم یک فروشگاه اینترنتی چند فروشنده داشته باشید، احتمالا با این چالش ها روبرو میشید.

اگر دوست داشتید درباره تجربه ام از این چالش ها با هم صحبت کنیم، لطفا کامنت بزارید.

و خوشحال میشم اگه منو دنبال کنید.




استارتاپ شخصیفروشگاه آنلایندست سازه های هنریمحصولات دست سازصنایع دستی
رنگیسا یه فروشگاه دست سازه های هنری آنلاینه برای همه هنرمندها و هنردوست ها. رنگیسا برای فروش و خرید محصولات دست ساز بهتون کمک میکنه!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید