ویرگول
ورودثبت نام
rangisa.ir
rangisa.ir
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

استارتاپ خودمو از کجا شروع کنم؟

سلام به همه.

من مهتاب هستم و اینجا درباره استارتاپ شخصی خودم یعنی "رنگیسا" حرف میزنم. قبل از هرچیزی بگم که من هیچ تخصصی در زمینه استارتاپ، کارآفرینی، فروشگاه های آنلاین، طراحی سایت و ... ندارم و همه اینا تجربیات شخصی خودمه. که میتونه صحیح یا اشتباه باشه.

اما از شما ممنون میشم اگه مطالب منو بخونید و نظرات خودتونو بنویسید.

به نظر من اولین قدم توی راه اندازی هر استارتاپی "ایده" س.

اگر اون ایده بکر باشه که فوق العاده س. اما به نظرم لزومی نداره که حتما به دنبال ایده های بکر و ناب باشیم. گاهی ایده هایی که قبلا اجرایی شدن جای بهبود و پیشرفت دارن. و چه اشکالی داره که ما از پتانسیل و توانایی هامون برای بهتر کردن اونها استفاده کنیم.

قدم بعدی به نظرم "پختن ایده"س.

گاهی یه ایده به ذهنمون میرسه، اما وقتی از ابعاد مختلف بررسیش میکنیم تازه گره ها و پیچ و خم هاش رو متوجه میشیم. بنابراین بهتره که هر ایده ای رو از جوانب مختلف بررسی کنیم و هر بار به عنوان یه شخص دوم مسیری که ایده مون قراره طی کنه رو تا انتها بریم و برگردیم.

ایده سایت رنگیسا اواخر سال 99 به سر من زد. و من تقریبا 6 ماه بهش فکر کردم و با آدمای مختلف و مورد اطمینان درباره ش مشورت کردم. و تازه بعد از اجرایی کردنش باز هم توی هر مرحله به چالش هایی برمیخوردم که بهشون فکر نکرده بودم!!

اگر دوست دارید بدونید سایت رنگیسا چیه و چیکار میکنه، لینکش رو براتون میزارم. میتونید توی این صفحه خیلی خلاصه بخونید که رنگیسا کارش چیه.

https://rangisa.ir/about/

اینه که میگن از مرحله ایده تا اجرا راه طول و دراز و پر پیچ و خمی در پیشه.

اما به نظر نگران نباشید و اگر ایده ای دارید دست به کار بشید. به قول معروف برید تو دلش!!

منتظر نظراتتون هستم...

مهتاب.

استارتاپمحصولات دست سازفروشگاه آنلاین هنریهنرصنایع دستی
رنگیسا یه فروشگاه دست سازه های هنری آنلاینه برای همه هنرمندها و هنردوست ها. رنگیسا برای فروش و خرید محصولات دست ساز بهتون کمک میکنه!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید