ویرگول
ورودثبت نام
rangisa.ir
rangisa.ir
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چالش های راه اندازی استارتاپ شخصی

سلام به همه

من مهتاب هستم و چند ماه پیش تصمیم گرفتم یه استارتاپ شخصی راه اندازی کنم.

برای شروع باید بگم که هیچ سرمایه اولیه ای نداشتم به جر یه عالمه امید، اشتیاق و آرزو.

استارتاپی که من بهش فکر میکردم راه اندازی یه وب سایت برای فروش و خرید آنلاین محصولات دست ساز هنرمندان کل ایران بود. یه سایت که همه هنرمندان بتونند محصولات خودشون رو اونجا به فروش بزارن و هنردوست ها بتونن به راحتی دست سازه های هنری مورد علاقه شون رو ببینن و خرید کنن.

من به واسطه کار قبلیم یه آشنایی خیلی جزیی با سئو و طراحی وب سایت داشتم. اما هیچوقت تنهایی سایتی رو طراحی نکرده بودم و خیلی اصطلاحاتشو حتی نشنیده بودم!!! شروع کردم به سرچ توی گوگل و خوندن مطلبای آموزشی مختلف و بعد از یه مدت یادگیری و صحبت با دوستا و مشورت گرفتن، کارم رو استارت کردم.

و بعد از حدود 4 ماه از زمان یکه این ایده توی سرم افتاد، اول مرداد 1400 یعنی 4 روز پیش رسما سایتم رو افتتاح کردم.

اینجا میخوام براتون از چالش های راه اندازی یه استارتاپ بدون هیچ سرمایه و نیروی انسانی و تجربیات خودم بنویسم. البته اگه به هنر و دست سازه های هنری هم علاقه داشته باشید، اینجا درباره ش حرف میزنیم.

خیلی خوشحال میشم اگه شما هم به سایت من سر بزنید و نظراتتون رو درباره ش برام بنویسید. این لینک سایتم هست:

https://rangisa.ir/



رنگیسا یه سایته برای رنگی کردن دنیای شما...

برای هنرمندایی که میخوان محصولات دست ساز هنری شون رو بفروشن، روی پای خودشون بایستن و به رویاهاشون رنگ واقعیتن بزنن.

و برای هنردوست هایی که میخوان با محصولات دست ساز هنری هم از مشاغل کوچیک حمایت کنن و هم خونه و محیط کارشون رو رنگی رنگی و قشنگ کنن.

منتظر نظراتتون هستم.

رنگیسا یه فروشگاه دست سازه های هنری آنلاینه برای همه هنرمندها و هنردوست ها. رنگیسا برای فروش و خرید محصولات دست ساز بهتون کمک میکنه!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید