ویرگول
ورودثبت نام
Reza Ranjbaran
Reza Ranjbaran
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دو ماه مدیر شدم


الان نزدیک به دو ماهی هست که به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت سیمارو مشغول به کار شدم و با توجه به اینکه ، یکی از خدمات جانبی این شرکت چاپ پارچه هست شروع به تبلیغات در این خصوص کردم. اما به جرات میتونم بگم که یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات در این خصوص تبلیغات گوگل ادز بوده و هم زمان هم سئو سایت را تو دست گرفتم .


چاپ پارچه یک صنعت خیلی پر طرفداره تا جایی که بسیاری از مخاطبان ما طراحانی هستند که تازه میخوان وارد این حرفه بشن چون بسیاری از آنها به لحاظ تجهیزات آنقدر قوی نیستند که بتونن هم به لحاظ سرعت و هم به لحاظ کیفیت با بازار رقابت کنند. به همین خاطر اکثر آنها به دنبال کسانی هستند که بتوانند به لحاظ تجهیزات بهشون کمک کنه.

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی میخواستم عرض کنم که اگر کسی به لحاظ تجهیزات و البته دانش فنی اینقدر قوی هست یا قوی شده که بتواند این کار را بصورت سفارشی انجام دهد این فضا بسیار بکر و دست نخورده است. انشالله در آینده در خصوص انواع چاپ با شما صحبت میکنم.

چاپ پارچهچاپ تیشرتچاپ دیجیتالچاپ روی پارچهچاپ
رنجبران هستم مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت سیمارو htts://rosarisimaro.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید