ویرگول
ورودثبت نام
raoofrahimi1379
raoofrahimi1379
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

PiCoin آینده ی

پای نتورک (Pi Network) ارز دیجیتالی که جدیدا غوغا کرده و مخاطب های بی شماری پیدا کرده چیست و بعد ۴ سال استخراج قراره به کجا کشیده بشه و چه قراره پیش بیاد ...

سلام دوستان بنده رحیمی هستم و به عنوان یک ماینر پای که دو ساله استخراجش می کنم اطلاعاتی به شما بدم .

پروژه pi Network در سال 2019/03/14 استارت خورد و اگه اشتباه نکنه اوایل ساعتی ۳ تا پای می شد استخراج کرد با گوشی.

من اوایل سال 2021 با این ارز آشنا شدم . اون زمان یادم میاد در یک روز 1.5 تا پای به تنهایی استخراج می کردم مگه اینکه افرادی رو معرفی کنی و سرعت استخراجت بره بالا.

اون موقع ماینت هنوز اوکی نشده بود بلاکچینش در حال ساخت بود کیف پولش هم وجود نداشت کلا فقط و فقط یه برنامه خالی بودش ، اون موقع منم مثل شما رفتم گوگل سرچ زدم و همشون میگفتن کلاهبرداری ای بیش نیست وایت پیپرش توضیح نداده و از اینحور چیزا هنوزم میگن ،

اما در حال حاضر امروز 26 فوریه 2023 چه اتفاقاتی افتاد؟ شاهد فعالیت های مستمر سازندگان پای بودم رابطه مستقیمی با استخراج کنندگان پای داشتن و هر اتفاقی رو داخل صفحه اصلی برنامه به صورت ویدیو اعلام می کردن ، بلاکچینش اوکی شده ، کیف پولش ساخته شده حتی اوایلش کیف پول تستی بودش تا ببینن باگی وجود داره یا نه که رفعش کنن ، مراحل احراز هویت با نیروی انسانی و توسط خود پایونر ها (استخراج کنندگان)داره انجام می شه ، و اخیرا داهل یه سری صرافی ارزی به عنوان pi لیست شده که ظاهرا خودشه ولی صفحه اصلی پای داخل تویتر اون رو تایید نکرده .

ببینید دوستان احتمال اینکه کلاهبرداری باشه هنوزم هست ولی اگه این اتفاق بیوفته چون سازندگان پای هویتشون کامل معلومه و پای هم مخاطب زیادی پیدا کرده قطعا عواقب جبران ناپذیری برای اون ها در پی خواهد داشت ،

احتمال اینکه pi شکست بخوره هم ۵۰ درصده چون استخراج کننده گان هیچ تلاشی به جز ۵ دقیقه وقت گذاشتن برای استخراج نکردن و به انید پولدار شدن هر روز این کارو کردن و قطعا بعد لیست شدن در صرافی همه فروشنده خواهند شد ، ولی با این وجود بعضی از افراد مشهور با فالور ملیونی را میبینم که همه جوره دارن حمایت می کنن ، امیدوارم که به ثمر برسه این ارز و به نون نوایی برسیم و البته بگم قیمت هم خورد تا دو سه سال اول ممکنه یه دلار شاید کم تر هم باشه قیمتش باید صبر کرد و شاهد حمایت های افراد باشیم و اون موقعست که باید تبلیغ کرد و جامعه پای رو گسترش بدیم .

کد دعوت : raoof2000

ادرس کانال تلگرامم پایین میزارم خبرارو اونجا پیگیری کنین:??

https://t.me/pinetwork_0

ایدی من در تلگرام : @pinetwork_01






https://t.me/pinetwork_0




PI Networkpicoinپای نتورکپای کوینPi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید