ویرگول
ورودثبت نام
☆◇Moonwalk◇☆
☆◇Moonwalk◇☆
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اندکی گشتن و چرخیدن در کوچه پس کوچه های نقاشی هام...

سلااااممم...

بازم اومدم با یه پست جدید(:

اومدم ببینم چطورید؟ خوبید؟ خوش و سلامتید؟ امیدوارم حال تون به زیبایی قیافه تون باشه!<:

خب...

همونطور که از اسم پست معلومه، اومدم شما رو به دیدن و چرخیدن در بین گزیده ای از نقاشی های این چندسال اخیرم ببرممم...

آماده اید؟

بریم ببینیم!(:


....



خب... خب... بزارید نگاهی به این نقاشیم بندازیم:

ایده شو ازآهنگ پرتقال من گرفتم ، مشخصه که پرتقال دوست دارم دیگه؟
ایده شو ازآهنگ پرتقال من گرفتم ، مشخصه که پرتقال دوست دارم دیگه؟


اینم مثل اون بالایی دیجیتالی کشیدمش(:
اینم مثل اون بالایی دیجیتالی کشیدمش(:
يه  روز زیبای تابستونی ♡
يه روز زیبای تابستونی ♡


بچه ی دوست داشتنی(((:
بچه ی دوست داشتنی(((:
شازده کوچولو، کتابی که کلمه ها و تصویرهاش  هرگز از ذهنم پاک نمی شن(:
شازده کوچولو، کتابی که کلمه ها و تصویرهاش هرگز از ذهنم پاک نمی شن(:


دستگاهی که توی شنیدن صداهای جذاب و تلخ و شیرین این دنیا کمکم کرد و میکنه♡
دستگاهی که توی شنیدن صداهای جذاب و تلخ و شیرین این دنیا کمکم کرد و میکنه♡



با تمام سختی ها، سرد و گرمت را چشیدم و غرق زیبایی هات هستم... ایران عزیزم... دوستت دارم♡
با تمام سختی ها، سرد و گرمت را چشیدم و غرق زیبایی هات هستم... ایران عزیزم... دوستت دارم♡


و در آخر اینم نقاشی تایپم(:
و در آخر اینم نقاشی تایپم(:



خب... نظرتون چیه؟

قول میدم بازم بیام نقاشی بزارم و یه عالمه پست های باحال...


دوستتون دارم ویرگولیای باحال و خلاق!


(: ♡ :)


فعلاااااا....




خدانگهدارررر♡


دوست داشتنینقاشیشازده کوچولو
•.°☆...A silent painter☆°•.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید