ویرگول
ورودثبت نام
رسول مدنی
رسول مدنی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

افتادن در دامی که برنامه نویسان گوگل برای افزایش گشت و گذار اینترنتی پهن کرده اند

دام گوگل برای افزایش گشت و گذار اینترنتی
دام گوگل برای افزایش گشت و گذار اینترنتی



بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

می خواهم این موضوع را با یک تجربه توضیح دهم

دوستی دارم که می گفت وقتی در سایت ویرگول شروع به نوشتن کردم یک مدتی که مطلب می نوشتم یک روز وقتی یک مطلب را نوشتم با خودم گفتم این مطلب رو اگر در کنار مطلب قبلی قرار دهم قطعا تاثیر بیشتری دارد و مطلب بهتر جا می افتد بنابراین یک پیوند در پایان مطلب گذاشتم و گفتم این مقاله هم برای تکمیل این مطلب است .

وقتی میزان آمار بازدیدها را بررسی کردم دیدم آن مقاله قبلی که قبلا نوشته بودم چون مطلب قدیمی بود بازدیدش خیلی پایین بود ولی بازدید آن هم مثل بازدید مطلب جدید شده بود و خیلی بالا رفته است .

و از اون به بعد سعی کردم برای مطالب جدید یک پیوند هم با مطالب قبلی بدهم و این طوری بازدید روزانه از مقاله ها خیلی بیشتر از قبل می شد و مقالات قبلی هم خوانده می شدند .


دقیقا گوگل هم همین دام را برای شما که در حال بازدید سایت هستید پهن کرده است چون هرچه قدر سایت بیشتری بازدید شود به نفع گوگل است و اونها پول بیشتری در می آورند .


ترفندی که در سئو وجود دارد و وجود پیوند ها باعث افزایش سئو (رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل) یک سایت می شود باعث شده تا سایت ها به همدیگر پیوند بدهند و اصلا خیلی از شرکت ها سایت های در حاشیه سایت اصلی درست می کنند تا سئو آنها افزایش پیدا کنید.


و معمولا با عکس های جذاب جوری پیوند ایجاد می کنند که شما سعی کنید به اون سایت بروید و بازدید کنید که وقتتان تلف می شود و این موضوع در این پیوند بررسی شده است :

https://virgool.io/@barname_nevisak/%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-nuajxmcbyt5t


اگر براتون مفید بود به خدای آفریننده کهکشان های بی انتها , سلام کنید ....

برنامه نویسیسئوافزایش سئوگوگلدام اتلاف وقت گوگل
برنامه نویس جاوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید