ویرگول
ورودثبت نام
رسول مدنی
رسول مدنی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

افزایش بازدهی در برنامه نویسی با رعایت نکاتی در مورد نور طبیعی زمین


عکس ازیکی از سایت ها برداشته شده است .  عکس دیگری در این زمینه پیدا نشد.
عکس ازیکی از سایت ها برداشته شده است . عکس دیگری در این زمینه پیدا نشد.



بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

یکی از دوستان می گفت من مدتی مجبور شدم شب ها در یک زیرزمین بخوابم. در واقع هر روز در یک زیرزمین شروع به برنامه نویسی می کردم و شب ها هم همان جا می خوابیدم با این که همیشه عادت دارم بعد از غروب آفتاب بخوابم و صبح ها زود بیدار شوم ولی می دیدم که دیگر مثل سابق نشاط ندارم . و صبح ها سرحال نمی شوم . قبلا در خرپشته یک ساختمان می خوابیدم و صبح ها بسیار زود (حدود ساعت 3 صبح ) بیدار می شدم و بسیار هم سرحال تر بودم ولی از وقتی در این زیر زمین می خوابیدم بسیار کسل و خیلی دیر از خواب بیدار می شدم و شب ها هم دیر خوابم می برد .


با توجه به ذهن برنامه نویسی که داشتم یادگرفته بودم وقتی چیزی درست کار نمی کند به دنبال رفع اشکال باشم و وقتی هم که درست کار می کند ببینم که چرا درست کار می کند . و همیشه دنبال علت و استدلال باشم. و پیرو منطق و نه غیر از آن.

در این مورد هم شروع کردم به جستجو کردن که چرا من صبح ها دیگر نشاط سابق را ندارم با اینکه هنوز هم زود می خوابیدم . قبلا در مورد تاثیر نور صبح گاهی و یا همان طلوع فجر که موقع اذان صبح بر زمین می تابد و طول موج خاصی دارد , بر نشاط و سرحالی انسان , مقالاتی و کتابهایی را خوانده بودم . به عنوان مثال این مقاله که تاثیر این نور بر یکی از هورمون های نشاط را آورده است

وقتی بررسی کردم دیدم این زیرزمین بسیار تاریک است و نور به آن نفوذ ندارد و فقط با وجود لامپ که نور مصنوعی تولید می کند روشن می شود . ولی من وقتی در خرپشته ساختمان می خوابیدم همیشه طلوع فجر صبح گاهی رو می دیدم و با باز بودن چشم هایم این نور به مغز من می رسید . برای آزمایش این دیدگاهی که به آن رسیده بودم یک روز دوباره رفتم و در آن خرپشته ی ساختمان خوابیدم . شاید باور نکنید ولی وقتی موقع طلوع فجر بیدار شدم و نور گرگ ومیش صبح گاهی رو دیدم چقدر انرژی گرفتم و خیلی سرحال شدم و اون روز حال خوبی داشتم . البته به شرطی که شب بعد از غروب آفتاب بخوابید و بدن استراحت کافی بکند می توانید اعجاز آور بودن این نور با طول موج خاص رو خودتان , تجربه کنید.

از آن روز به بعد تصمیم گرفتم همیشه جایی بخوابم که نور طبیعی به آنجا برسد و صبح ها بتوانم با نور صبح گاهی , و یا زودتر از طلوع آن بیدار شوم و این نور به صورت کافی به مغزم برسد و باعث ترشح هورمون های نشاط آور بشود. مثل هورمون سروتونین .



همان طور که در تجربه این دوست عزیز مشاهده کردید و همچنین کتابهای زیادی که در این زمینه نوشته شده است و اشعار قدیمی و تاکیدات پزشکی امروز و طب اسلامی بر فواید بی نظیر زود خوابیدن و زود بیدار شدن , اگر برنامه نویس هستید و می خواهید بازدهی کاری خودتان را بالا ببرید حتما در یک جایی بخوابید که در معرض نور طبیعی باشد و همچنین سعی کنید شب ها بعد از غروب آفتاب بخوابید تا بتوانید صبح ها از نور سحر آمیز فجر استفاده کنید.


اگر شب ها زود نخوابید مطلقا نمی توانید سحر خیز باشید . و اگر سحر خیز نباشید بازدهی تان به شدت پایین خواهد آمد .

// in the name of the universe programmer if(می خواهی سحر خیز باشی){ زود خوابیدن(); } function زود خوابیدن(){ بعد از غروب آفتاب خوابیدن (); } // همه چیز در عالم برنامه نویسی شده است و باید طبق آن برنامه پیش بروید تا سرحال بشوید.


مقاله مرتبط در این زمینه , شاید دیدگاه جدیدی فقط برای یک نفر باز شود همین کافی است .


https://vrgl.ir/JJQfM


اگر برایتان مفید بود خدای برنامه نویس طلوع فجر و طول موج طبیعی رو شکر کنید و از این نعمت بی نظیر به بیشترین حد ممکن استفاده کنید.

برنامه نویسیبرنامه نویسسبک زندگی برنامه نویس
برنامه نویس جاوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید