فیلم سینمایی انفرادی فیلم کمدی و اجتماعی که کارگردانی آن را سید مسعود اطیابی در دست بود؛ در سال ۱۳۸۹ فیلمبرداری شد اما به دلیل مشکلات و سنگ اندازی هایی که در مسیر اجرا آن به وجود آمد؛ در نهایت
این فیلم در سال ۱۴۰۱ بر روی پرده رفت.فیلم سینمایی انفرادی پس از فیلم دینامیت دومین فیلمی است که با همکاری مشترک سید مسعود اطیابی و سید ابراهیم عامریان ساخته شده. نویسندگی این اثر بر عهده حمزه صالحی بوده است. فیلمبرداری این اثر در شهر لواسان انجام شده البته بخش های پایانی آن نیز تهران ضبط شده است است این فیلمبرداری به مدت سه ماه به طول انجامیده و همانند دیگر آثار مسعود اطیابی دغدغههای اجتماعی دارد؛ که با کمدی گره میخورد.
مسعود اطیابی که پیش از این فیلم توانسته بود با سینمایی دینامیت رکوردی برای خود به ثبت برساند حالا در پی این است که با فیلم انفرادی رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.
دانلود انفرادی کامل داستان مردی را روایت میکند که به افراد مهمی بدهکار است و برای پرداخت این بدهی خود راهی جز دزدی و سرقت برای خود نمی بیند و در این مسیر از دوستان دوران جوانی خود کمک می گیرد این سه نفر از دزدی ماشین شروع می کنند اما وقتی می بینند با این کار به پولی که میخواهند نم یرسد به فکر یک کار جدیدی میافتند و وارد داستانی می شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی برایشان رقم می زند و داستان فیلم انفرادی را روایت می کند
انفرادی یکی از کمدی های این روزهای سینمای ایران است. این فیلم داستان جامعه ای بی در و پیکر را روایت میکند که در آن مردم برای رسیدن به خواسته های خودشان دست به هرکاری میزنند حتی اگر خلاف قانون و کاری غیر اخلاقی باشد. این افراد در بیشتر موارد نیز موفق می شوند و کسی آنها را مجازات نمیکند. شدت ناهنجاری های این فیلم بسیار بالاست که با فرهنگ ما کمی ناسازگاری دارد.
داستان تا حد زیادی خیالی است است کار ها از اشکال و طبیعت خود خارج شده اند تنها نکته مثبت این فیلم در نهایت موفق نشدن شخصیت های اصلی این داستان است که سعی داشتند از طریق راه های نابهنجار به هدف خودشان برسند حتی اگر قرار بود به حق طبیعی خود برسند.
پیش از اکران فیلم انفرادی یکی از عوامل ساخت این فیلم گفته بود که انفرادی می تواند رکورد فروش ۱۰۰ میلیارد تومانی را در سینمای ایران به دست آورد. با نگاه به فاکتورهای سازنده فیلم انفرادی می توان یافت که این فیلم از تمام شرایطی که یک فیلم لازم دارد تا در سینمای ایران پرفروش شود را دارد و نکته غم انگیز این داستان این است که این فاکتور ها مربوط به اصول سینمایی نیستند بلکه به عواملی خارج از سالن های سینما باز می گردد که مردم با توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی که دارند؛ از این سبک فیلم ها استقبال می کند و موجب فروش این فیلم ها می شود.
کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران در ساخت و دانلود فیلم سینمایی ایرانی به خوبی می دانند که در حال حاضر شهروندان ایرانی وضعیت خوبی ندارند و با با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند. به همین دلیل در فیلم شان دست به هر کاری می زنند تا مخاطبین را به خنده وا دارند و به نظر می رسد که مردم نیز انتظاری جز این، از فیلم های کمدی ندارد و در نتیجه این معامله بین تماشاگران و کارگردانان می شود فروش بی سابقه فیلم هایی مانند انفرادی که به لحاظ محتوایی یا حرفه ای حرفی برای گفتن ندارد و صرفا با تکیه بر شوخی های لوس و لوده توانسته اند خنده دار باشند.