ویرگول
ورودثبت نام
راوی هستم ᵔᴗᵔ
راوی هستم ᵔᴗᵔ
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سوال سردار سلیمانی از ما

از شما سوال میکنم...
از شما سوال میکنم...

اون چیزی که از شما طلب میکنم در این جمع اینه...
اون چیزی که من برای بعضی از دوستانِ شهیدم موفق شدم در کنار قبر اقرار بگیرم
و سوال کردم از خیلی‌ها: فلانی چطور آدمی بود؟ اون‌ها گفتند آدم خوبی بود.


این اقرار به دلیل حرمتی که مومن داره و شما مومنید و در جمعتون مخلصین زیادی وجود داره
اون چیزی که بیش از این لطفی که کردین برای من ارزش دارد این اقراره که «آیا من در ذهن شما آدم خوبی هستم؟»
این را میخوام جواب بدین. از شما سوال بکنم: آیا من در ذهن شما آدم خوبی هستم؟


من از خداوند سبحان طلب میکنم همونطور که أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ او می‌بیند، او مکتوب می‌کند و در روزی يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِيُرَوْا أَعْمَالَهُمْ برملا می‌کند، این شهادت شما را بپذیرد.
امیدوارم روزی در کنار جنازه من هم این شهادت را بدین.


ٱللَّٰهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهَا إِلَّا خَيْرًا
وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهَا مِنَّا



لینک ویدئو:

https://www.aparat.com/v/h0Nlr

https://www.aparat.com/v/h0Nlr
جامعه ما ارزش این فداکاری را دارد. برای این لباس را پوشیدیم، برای این در میدان‌ها حضور داریم. حالا چه کسی چه می‌گوید مهم نیست؛ اینکه در خط باشیم اهمیت دارد.
جامعه ما ارزش این فداکاری را دارد. برای این لباس را پوشیدیم، برای این در میدان‌ها حضور داریم. حالا چه کسی چه می‌گوید مهم نیست؛ اینکه در خط باشیم اهمیت دارد.


سردار سلیمانیسربازشهیدمومنمخلص
چیزهایی که توی ذهنم میگذره رو روایت میکنم. اگر مطالب رو دوست داشتی دنبال کن.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید