ویرگول
ورودثبت نام
rayati.elham
rayati.elham
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

غول رایتینگ آیلتس را بکشیم (رایتینگ تسک 2)

شما چه قصد داشته باشید در آیلتس آکادمیک شرکت کنید چه جنرال، با دو رایتینگ مواجه میشید.رایتینگ تسک 1 و رایتتینگ تسک 2. شما برای هر دو تسک رایتینگ 1 ساعت زمان دارید که بهتره 20 دقیقه رو برای رایتینگ تسک 1 و 40 دقیقه رو برای رایتینگ تسک 2 اختصاص بدید.

رایتینگ تسک 1 آیلتس برای آزمون جنرال و آکادمیک متفاوته که بعد تر در موردش صحبت می کنم.ولی امروز می خوام کمی در مورد رایتینگ تسک 2 براتون بگم.

رایتینگ تسک دو آیلتس همیشه یه سوال مطرح شده است که از شما می خواد یه متن حداقل 250 کلمه ای در مورد اون موضوع بنویسید. موضوعات مطرح شده می تونند از چندین گروه مختلف باشند مثل شغل، تحصیلات، ورزش و سلامت، تکنولوژی، هنر و رسانه، شهر و مسکن، سفر، مهاجرت، جرم و جنایت، انرژی، محیط زیست و غیره.


برای نوشتن رایتینگ تسک 2 می تونید از 5 مرحله زیر کمک بگیرید.

1. سوال رو برای خودتون بررسی و آنالیز کنید.

2. در مورد پاسختون فکر کنید (طوفان فکری)

3. برای نوشتن پاسختون برنامه ریزی کنید.

4. پاسخ (متن) را بنویسید.

5. متن را چک کنید.

حالا سوال اینجاست که برای هر کدام از مراحل بالا چقدر زمان بزاریم یا اصلا طوفان فکری یا برنامه ریزی برای نوشتن متن یعنی چی.

یا از همه مهمتر متن رو با چه فرمتی بنویسیم؟ از کجا شروع کنیم و چطور ادامه بدیم و چطور متن رو به پایان برسونیم؟

بهتره بگم که هم مراحل بالا و هم این سوالات به توضیحات کامل تری نیاز دارند که ترجیح می دم در مقاله های بعدی به اون ها بپردازم.

با من همراه باشید.

آیلتسایلتسرایتینگ ایلتسieltsielts writing
الهام رعیتی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم،تولید محتوا، روابط عمومی. یه شیرازی و شاید خلاق .من خودم هستم. Everyone prays in the end.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید