ویرگول
ورودثبت نام
alireza razz
alireza razz
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چطور برنامه نویسی رو بصورت خودآموز شروع کنم ؟

چطور برنامه نویسی رو بصورت خودآموز شروع کنم ؟

برنامه نویسی بصورت خودآموز
برنامه نویسی بصورت خودآموز

اول از همه لازمه که یکم با زبان انگلیسی اشنا باشی تا بتونی راحت تر سرچ کنی

بعد زبان مورد نظرتو انتخاب میکنی , بستگی به خودت داره که میخوای در اینده چه استفاده ای از علمت بکنی ! من میخوام php رو مثال بزنم

اول باید منابع معتبر و داکیومنت های مناسب رو پیداکنی .

سایت های زیادی هستند که php رو خیلی خوب یاد میدن . من w3schools.com رو برای شروع پیشنهاد میکنم.

چند بار اموزش های این سایت رو همراهی کن و باهاش برو جلو تا بعدا سرگرم چیزای جالب و جدیدش نشی

بعد یک دو کامل تمرین ها رو انجام بده و مباحث رو دنبال کن



الان میتونی یک هدف برای خودت تعریف کنی و اولین برنامه ی ساده ی خودتو بنویسی

مهم ترین قسمت این کار اینه که صبر داشته باشی و بیخیال قضیه نشی.
منم خیلی اذیت شدم :d ولی با یکم حوصله حل میشه

بعد از اینکه کد های اصلی رو یاد گرفتی هدفت رو بزرگتر کن . مثلا یک فریم ورک رو انتخاب کن و حرفه شو.




برنامه نویسیاموزش برنامه نویسیphpکسب درامد
6 سال پیش برنامه نویسی PHP رو شروع کردم. 3 ساله با لاراول اشنا شدم. به سئو کاملا مسلط هستم و وردپرس و خیلی خوب میشناسم.اسکریپت نویسی با python , php , bash , vbs هم انجام میدم https://dideshim.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید