ویرگول
ورودثبت نام
mer s
mer s
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

برترین سایت های هک و امنیت-برای هکر شدن


سلام

من علاقه مند به حوزه هک هستم و به شدت مطال مختلف دنبال میکنم حدود 2سال هست که تو این حوزه فعالیت دارم.

یکی از مشکلاتی که من موقع شروع بهش برخورد نبود یک منبع درست حسابی برای یادگیری بود آموزش های تلگرام و آپارات بیشتر آدم گمراه میکرد من کلی وقت گرفته شد واسه آموزش هایی که تو آپارات هست نوشته هک تلگرام در 2 دقیقه هک اینستاگرام مثل آب خوردن اینا فقط تیتر جذابی دارن و هیچ محتوایی از هک به شما یاد نمیدن منابع ایرانی خارجی زیادی برای هک هستن که معرفی میکنم. یک نکته خدمت دوستان عزیز بگم برای اینکه تو حوز هک به صورت حرفه ای کار کنید و از هکر شخصی بی نیاز بشید زبان انگلیسی خودتون تقویت کنید متاسفانه مرجع خوب فارسی زبان میشه گفت نداریم به سختی آموزش بروز درست حسابی تو نت پیدا میشه. بهترین سایت هک ایران یک زمانی آشیانه بود که به خاطر اینکه منبعی نبود میگفتن بهترین هیچ آموزش مفیدی از هک توش نبود. هک حوزه بروزی هستش و متد قدیمی اصلا بدردتون نمیخوره بهترین راه تقویت زبان انگلیسی هستش


یک مقاله جدید نوشتم مسیر یادگیری هک و بحث درآمدیش اینم مطالعه کنید جالبه


بهترین سایت های هک و امنیت از نظر من


black hat مقالات خیلی خوبی داره در زمینه هک و امنیت بسیار بروز و کامل هستش مرجع من برای یادگیری این سایته


fireeye این سایت هم آموزش های خیلی خوبی میزاره پیشنهاد میکنم استفاده کنید


اولترا سکوریتی این سایت فارسی زبان در حوزه هک و امنیت هستش یک نقشه راه هک و امنیت داره که خیلی خوب بود دیدم و آموزش های فارسی خوبی داره


wonderhowto اینم یه سایت خوب دیگه برای آموزش


امیدوارم براتون مفید باشه

اگه فصد دارید به صورت حرفه ای یاد بگیرید فقط فقط زبان انگلیسی خودتون قوی کنید هیچ مرجع هک و امنیت فارسی نداریم بتونه شمارو حرفه ای کنه

دوستان زیادی گفتن که کانال تلگرامی هک و امنیت معرفی کنم من دو مورد خودم استفاده میکنم لینکشو میزارم

زتاتک t.me/ZetaTeceh_iR

اولترا سکوریتی t.me/Ultrasecurity


دوستانی که در زمینه هک و امنیت نیاز به کمک داشتن من درخدمتشون هستم از طریق راه های زیر با من در ارتباط باشن

t.me/sasanmoq

email:rdp34567@gmail.com

تلگرام سریع تر جواب میدم هرگونه سوال و مشکلی داشتید بهم پیام بدید

برترین سایت هک و امنیت ایرانبهترین سایت های هک و امنیتمرجع برای یادگیری هک و امنیتآموزش حرفه ای هکیادگیری هک
علاقه مند به حوزه هک و امنیت امیدوارم بتونم مطالب خوبی به اشتراک بزارم دوستان علاقه مند استفاده کنن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید