ویرگول
ورودثبت نام
مجله کتابخوانی
مجله کتابخوانی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب من میترا نیستم نی نی سایت


کتاب من میترا نیستم، خاطراتی زیبا از زندگی شهیده زینب کمایی است که در 14 سالگی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید. ایشان متولد خرداد 1346 در شهر آباداناست و مادربزرگش, نام “میترا” را برای وی انتخاب می کند، نامی که زینب بعدها به آن معترض می‌شود:

بارها به مادرم گفت: “مادربزرگ، این هم اسم بود برای من انتخاب کردی؟ اگر در آن دنیا از شما بپرسند که چرا اسم مرا میترا گذاشته اید، چه جوابی می دهید؟ من دوست دارم اسمم زینب باشد.

من می خواهم مثل زینب(س) باشم.” میترا تنها اولاد من بود که اسم خودش را عوض کرد و همه ی ما را هم وادار کرد که به جای میترا به او زینب بگوییم.

خرید کتاب من میترا نیستم

برای خرید کتاب من میترا نیستم، فراکتاب نسخه pdf، صوتی و چاپی آن را در دسترستان قرار داده است. قیمت کتاب من میترا نیستم نسخه دیجیتال کتاب بسیار کمتر از نسخه چاپی آن در نظر گرفته شده است تا مخاطبان کتاب بتوانند راحتتر به کتاب دسترسی پیدا کنند.

کتاب من میترا نیستم
کتاب من میترا نیستم


فراکتاب در نظر دارد تا به کاربرانی که خرید کتاب چاپی من میترا نیستم را از این سایت انجام می دهند، کتاب صوتی آن را به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار دهد.

همچنین مسابقه ای برای این کتاب به زودی برگزار می شود که با خرید و خواندن کتاب من میترا نیستم می توانید در آن شرکت نمایید.

کتاب من میترا نیستم نی نی سایت

نی نی سایت یکی از شبکه های اجتماعی است که بیشتر بانوان در قالب گفتگو در تاپیکهای آن گفتگو می کنند. برای کتاب من میترا نیستم تاپیکهای زیادی در این سایت شکل گرفته است که در ادامه به آنها میپردازیم.

یک تاپیک با عنوان به شهیده زینب کمایی غبطه میخورم ایجاد شده است که در آن نوشته شده است: خیلی فعال بود اهل نماز شب بود گل بود مهربونه خالص همیشه می‌رفت مسجد ۱۵ ساله بود مجاهدین خلق با چادر خفش کردن و به شهادت رساندن می‌گفت به مادرش مادر دختر ها هم شهید میشن عاشق شهادت بود کتاب من میترا نیستم و راز درخت کاج زندگی نامشونه.

تاپیک دیگری در نی نی سایت پیشنهاد کتاب مذهبی و خوب را می خواهد که کاربران در بین کتابهای شهدای دیگر، من میترا نیستم را نیز معرفی کرده اند.

تاپیک دیگری با عنوان شهید زینب (میترا) کمایی به تفصیل درباره این شهید از کتاب راز درخت کاج مطالبی را جمع آوری کرده است. مطالبی که شامل وصیتنامه، نحوه مرگ و اطلاعات دیگری در مورد اوست.

دوست دیگری در نی نی سایت از کاربران راهنمایی خواسته است که در مورد کدام شهید کلیپ تحقیقی بسازد و تعدادی از کاربران نی نی سایت شهیده زینب کمایی و کتاب من میترا نیستم را معرفی نموده اند.

کتاب من میترا نیستم
کتاب من میترا نیستم

نویسنده کتاب من میترا نیستم

معصومه رامهرمزی نویسنده کتاب من میترا نیستم متولد سال 1343 است و در 14 سالگی در دفاع مقدس به عنوان امدادگر در جبهه‌های جنوب کشور حضور داشته است. در همان زمان جنگ به صورت متفرقه دیپلم می‌گیرد و بعد از جنگ در سال 68 وارد دانشگاه شهید چمران اهواز می‌شود و موفق به دریافت مدرک کارشناسی الهیات اسلامی می‌شود. مضومه رامهرمزی مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث را از دانشگاه آزاد تهران اخذ می‌کند و بیش از 16 سال است که به نویسندگی روی آورده و هم اکنون در حوزه هنری در دفتر هنر و ادبیات مقاومت مشغول فعالیت است. علاوه بر کتاب زینب کمایی، رامهرمزی دو کتاب یکشنبه آخر و زیر درخت کاج را هم به رشته تحریر درآورده است که هر دو این آثار در فراکتاب در دسترس است.

کتابکتابخوانیخرید کتاب من میترا نیستممسابقه کتابخوانیشهیده زینب کمایی
در مجله کتابخوانی، مطالب ترجمه و گردآوری شده از سایت‌های دیگر به صورت کاربردی برای خوانندگان گنجانده شده است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید