ویرگول
ورودثبت نام
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

در پی تبلیغات های اومیگویی/:

o

هر از گاهی یک اومیگویی ما رو فالو میکند بعد دو روز میبیند نمی اییم پیشش انفالو را لبیک میگوید

جدیدا دیده است نه این طور نمیشود بگذار یک چهار تا نظر هم بدهیم.

معمولا تبلیغاتش اینگونه است

سلام.....عزیز

متن قشنگی داری

.

.

.

.

.بیا در اومیگو بنویس/:

کاربر اومیگویی عزیز اگر میخواهی تبلیغ اومیگو رو بکنی باید یک وجه تفاوتی را با ویرگول ایجاد اگر هیچ فرقی با ان نداشته باشی چه دلیل دارد که من جمع کنم ازویرگول بروم؟

لطفا در تبلیغات های بعدیت اول به من دروغ نگو:چه متن زیبایی/:

دوم از قابلیت های اومیگو واینکه چرا از ویرگول بهتر است بگو وگرنه ما تا در ویرگول نباشیم اروم نمیشه باشیم!


سوم:ویرگول جان حواست باشد که رقیبی به تو اضافه شده ویرگول دیر یازود باید اومیگو را تحت نظر گرفت....

اومیگوبرسی اومیگومعرفی اومیگو
وبلاگ hamibash.com/alitalk ////// HADIAN80.BLOG.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید