ویرگول
ورودثبت نام
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

روایتگر نباش!

3 پیش نوشت:

1) این مسابقه من رو یاد ((کرم رژودرم )) با تصویر وصدای سیامک انصاری میندازه.


2) وجایزه این فیلم:

https://aparat.com/v/Odh9v


3)وهمچنین اون معلم دبستانیم که برای موضوع انشا میگفت علم بهتر است یا ثروت احتمالا

الانم معلم من شده ویرگول بین علم بهتر است یا ثروت،

یک نمایی به علم داره که معادل همین فواید گوشی میشه.احتمالا مینوشتم

گوشی کاربرد های زیادی دارد

ما باگوشی میوانیم تماس بگیریم

از حال دوستانمان باخبر شویم

پیام بدهیم

پایان


اما من از زندان اوین ازاد شدم دیگه معلمی بالا سرم نیست که بترسم منتهی قبل از اینکه حرف دلم رو بزنم بذارید از تاریخچه رابطه خودم با گوشی بگم.




راستش رابطه من با گوشی مثل علی صادقی تو خانه به دوشه الان از تامسون به ملون رسیده:

https://www.aparat.com/v/JLIXY



رابطه ما ایرانیا باگوشی به سان اون انسان اولیه میمونه که آتیش رو برای اولین بار کشف کرد

منتهی تا همه جا رو آتیش نزنیم دست ازش برنمیدارن. رابطه منم همین طوری شروع شد

تاریخچه من با گوشی از گوش گوش کوبی شروع میشه ودر سامسونگ های 3 در4 ادامه پیدا میکنه

دنیایی داشتیم باهرکدوم از بازی مار وفوتبال گوشکوبی بگیرین.

تو تک به تک ها همه دکمه ها رو میزدم تا  گل بشه
تو تک به تک ها همه دکمه ها رو میزدم تا گل بشه



تا استیک من ،پو،کلایمب هیل تو سامسونگ 3 در4

این بود زندگی/:
این بود زندگی/:
بیشتر شبیه فوتبال اکروباتیک بود
بیشتر شبیه فوتبال اکروباتیک بود



بماند که شبیه این عقده ای ها ازصبح تاشب پای همین گوشی های نوستالوژیک سوختیم ساختیم وبازی میکردیم قاچاقی به پو غذا میدادیم با کلایمب هیل رانندگی.

تازه قابلیت به گوشی ها اضافه شده بود که میتونستیم رایگان به یکی دیگه پیام بدیم(وایبر)جلل الخالق الله اکبر مگه میشه مگه داریم؟

هرچقدر که جلو تر میرم وبه رابطه خودم ودیگران با گوشی نگاه میکنم بیشتر به اعتیاد افراد وخودم بهش پی میبرم در هر حال امکانات بیشتر جذابیت بیشتر.




من امروز نیومدم از امکانات(( مدل ایکس سامسونگ وگجت فلین وتاثیر آن در زندگی)) بهتون بگم میخوام جملات ومباحثی تکراری کمی کلیشه ای رو دوباره بهتون یاداوری کنم.

گوشی های امروزی به سان چاقویی میمونن

که با اینکه سالاد درست کردن اما روح هزاران هزار آدم رو به قتل رسوندن، به ما بی معنایی وپوچی هدیه دادن ،مدام درحال دزدن توجه ما هستن خیلی ها رو بی اعصاب کردن،خیلی هارو بی حوصله کردن،بی انرژی،معتاد،بی اراده،تنبل و...کردن تازه به همین موضوع اکتفا نکردن وبه چشم،گردن،عضلات شما هم آسیب زدن. ما حتی نمیتونیم 30 دقیقه برای خوندن یک کتاب تمرکز کنیم.


من نیومدم بگم که گوشی اخه جیزه لهو لعبا چیه.دیگه کار از نصیحت وجایز نیست خواهرم گذشته.

اما خواهش میکنم طرز استفاده از این چاقو رو یادبگیرین وگرنه کشته میشین خیلی زود تر از چیزی که فکرش رو بکنین. لظفا این 2 مقاله رو قبل از مرگ بخونین.




آسیب های شبکه اجتماعی

https://www.ilola.ir/3864/%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c/

کارعمیق ومعنای زندگی

https://www.ilola.ir/3988/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d9%85%db%8c%d9%82-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c/

حالا اگه دست یکی گوشی گوشی کوبی ببینم بهش افتخار میکنم چرا که فهمیده دنیا دست کیه اوضاع چندچنده.

خلاصه که ویرگول جان اگه میخوای نمره انشا ویرگولی ما رو صفر بدی بده اما من باید این انشا رو میسرودم.








2پی نوشت

نمیدونم اگه یک در هزار اگه متنم برنده بشه با گوشی میخوام چیکار گنم شاید بخوام مثل علی تو بچه ها اسمان اول نشم شاید هندزفری بیشتر بدردم بخوره



این متن رو درحالی مینوسم که از فطرت اول ینی امتحانات وکار دنیوی جدا به فطرت ثانی پیوستم ویک مگس بسیار رو اعصاب ویک برادر رو مخ هی مانع نوشتن من میشن.

بعد از چند ساعت نوشتن در عالم نوش مستی دستم خورد وپاک شد همونجا بود که میخواستم خودم رو از پنجره بندازم پایین بعد دیدم نه این نوت گوشی چیزی به اسم ریساکل بین داره واونجا بود که از فرش به عرش رسیدم.

روایتگرباشمعنی زندگیسیامک انصاریروایت گر باشروایت گر نباش
وبلاگ hamibash.com/alitalk ////// HADIAN80.BLOG.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید