ویرگول
ورودثبت نام
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

عمو غلط کردم قول میدم مسواک بزنم...

#روزنوشت

دندان هایش(بزرگ علوی/:)

۲۳تیر۹۹


حکایت پر کردن دندان و مصائب آن

شما رو نمیدونم ولی من بعد از هر دندون پزشکی به معنای واقعی غلط کردن می افتم .

مهم نیست یک پر کردن ساده باشه یا کشیدن دندون در هر حال عر زدن فریاد درون رو دارم.


درست مثل بچه ای که به باباش میگه بابا غلط کردم(I eat cheese:) قول میدم دیگه این کار نکنم. ولی بابا میگه نمیشه پسرم دیگه دیره.


از امپولی که به درازای گردن زرافه است تا مزه زهر ماری که محلول امپول داره تا قورت دادن به زحمت اب دهن

تاتوربینش(ی سرچی بکنین تصویرش ببنین) که شبیه بلدوزر دندون سوراخ میکنه دکترم چه امپول بی حسی بزنه چه نزنه اون درد بلدوزری سر جاش هست.


تنها وسیله ای که یکم قابل تحمله

اون وسیله شبیه موچین وپنبه ای که دکتر ازش استفاده میکنه.

تا الان خدا رو شکر میکنم که تجربی نرفتم که اصلا فکر رشته دندون به ذهنم خطور کنه.


((البته با کمال احترام به ع.م:))

نه از محیط اونجا خوشم میاد نه ازخود دندون نه بوی مواد دندون نه از اره ای که واسه دندون استفاده میکنن ونه از ور رفتن دوساعته با فک بیمار ورفتن تو حلق بیمار ونه از هیچ چیز دیگش.


شما رو نمیدونم ولی من واقعا واقعا واقعا از درون به جمله دکترI ate cheese جان من یک کاریش بکن رسیدم.


در قسمت بعد چند مورد(شایدم سایت معرفی کنم) برای دندون میگم اگه یک نفر هم رعایت کنه من سجده شکر به جا میارم.


سایت معرفی شده

https://www.bishtarazyek.com/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D9%86%D8%B7%DB%8C%D9%86%D9%87




@ahh1380

بهداشت دندانبهترین روش برای جلوگیری از پوسیدگی دندانمراقبت از دندان دوران قرنطینهنحوه مسواک زدن
وبلاگ hamibash.com/alitalk ////// HADIAN80.BLOG.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید