ویرگول
ورودثبت نام
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
علی هادیان حقیقی(فطرت ثانی من)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

نکته ای از اثر مرکب که برای۷۰سال عمر شما بس است

 .
.



پ.ن:انشالله که بیش تر از ۷۰عمر پربرکت داشته باشین.


به نظرم یکی از طلایی ترین نکات کتاب اثر مرکب نوشتنه.


نوشتن اشتباهات وتجربیات.


دارن هاردی تو یک قسمت اشاره میکنه که با خودتون یک دفترچه داشته باشین تا هر جا اشتباهی کردین همونجا بنویسین.


من خودم از گوگل نوت گوشی استفاده میکنم به شخصه برای خود من راحتتره.



از این به بعد اگه کار اشتباهی کردین

چه در روابطتون با خانواده

(مثلاً اگه رفتار تندی با پدرتون یا مادرتون داشتین بنویسین وعلت یابیش کنین)

چه در کار وشغلتون

چه در رانندگی

کلا هر کاری در اولین فرصت بنویسینش

و

با خودتون بگین چیکار کنم که دوباره این اشتباه رو نکنم.

علتش چی بود؟

این کار معجزه میکنه امتحان کنین‌.

https://vrgl.ir/PqdcR
خلاصه اثر مرکبکتاب اثر مرکباثر مرکبدارن هاردی اثر مرکبنکات مهم اثر مرکب
وبلاگ hamibash.com/alitalk ////// HADIAN80.BLOG.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید