ویرگول
ورودثبت نام
محمد صالح
محمد صالح
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی سایت آی ریتم ( دانلود موسیقی )

با سلام
امروز قصد دارم یک سایت خوب موسیقی را به شما معرفی کنم؛ اسم این سایت آی ریتم می باشد. 
امروزه سایت های بسیار زیادی برای دانلود آهنگ می باشند و تا دلتان بخواهد نیز ارائه خدمات می دهند. اما سایتی که امروز آن را دیده ام جزوی از بهترین سایت های ایرانی می دانم. 
چند سالی است که در زمینه موسیقی فعالیت دارم و وقت زیادی را نیز در جهت یک سایت مناسب برای پخش آهنگ پیدا کردم.

از ویژگی های عالی این سایت این است که هیچ تفاوتی برای هنرمندان نمی گذارد و بدین صورت است که اگر یک خواننده جدید هم آهنگی بترکون خوانده باشد به راحتی می تواند معروف شود. اینطور نیست که کسی پول زیاد بدهد و در صفحه اصلی سایت قرار گیرد و به زور آهنگی که اصلا آهنگ نیست را به گوش مردم برساند. همه هنرمندان آهنگشان به صورت یکسان پخش می شود. 

پس پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده آهنگتان را در این سایت پخش کنید و نتیجه را خواهید دید چون این مردم هستند که تعیین می کنند شما خوب هستید یا نه ... و پول هیچ نقشی ندارد ! 

پخش سراسری آهنگ های شما

از خوبی هایی دیگر که از این سایت دیدم این بود که رتبه الکسای بسیار خوبی دارد و مطالب ان نیز به خاطر قدرت دامنه سایت و هاست میزبانی آن در صفحه اول گوگل دیده می شدند. اینارو هم فقط محض این نگفتم که تبلیغات باشه و هیچ لینکی هم به سایت آی ریتم ندادم. فقط چون سایت خوبی بود بهتون معرفی کردم. 

شما می توانید عبارت ( آی ریتم ) را در گوگل سرچ کنید و وارد این سایت موزیک شوید. 

منبع: امیر کنعانی

خبرنگار / عضو اصلی موسسه پایدار مقاله نویسان پرانتز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید