ویرگول
ورودثبت نام
رضا اسفندیاری
رضا اسفندیاری
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

Multiple Navigators and Keeping State with BottomNavigationBar in flutter


سلام رضا اسفندیاری هستم .توی این پست قصدی برای توضیح دادن جزئیات کار ندارم و فقط میخوام بگم اهدافم از انجام این پروژه چی بود و ادرس پروژه رو روی گیت هابم بدم البته کاملا سعی کردم پروژه رو به ساده ترین شکل ممکن بنویسم که هر کسی با توجه به نیازش به راحتی بتونه این روش رو اجرا کنه.

البته حتما در اینده یک پست مفصل در این مورد مینویسم.

اهداف من در این پروژه

این پروژه در مورد جابجایی بین صفحات مختلف در اپلیکیشن به وسیله BottomNavigationBar هست و من سعی کردم navigator اختصاصی فلاتر رو جوری کاستومایز کنم که بتونم به اهداف زیر برسم.

  1. هر Tab توی BottomNavigationBar یه Stack مخصوص به خودش رو داشته باشه.
  2. بشه مدیرت کاملی رو هر کدوم از Stack ها داشت.
  3. وضعیت هر صفحه ای چه Main_Page ها و چه Sub_Page ها به طور کامل حفظ بشه.
  4. جابجایی بین صفحات خیلی راحت و بدون هیچ درد سری انجام بشه.
  5. با دابل تپ روی هر Tab تمامی Sub_Page های اون Tab بسته بشن.


ادرس پروژه روی گیتهاب


فلاترflutternavigationstateBottomNavigationBar
توسعه دهنده موبایل و وب . همیشه دنبال بهتر شدن (ادرس کانالم : t.me/resfandiari)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید