ویرگول
ورودثبت نام
Reyhane_ltf
Reyhane_ltf
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

بی رنگ کردن مو بدون پودر دکلره( ویدئو + عکس )

https://www.aparat.com/v/vXIco


بی‌رنگ کردن مو، به تلاش‌هایی گفته می‌شود که در نتیجه آن مو پیگمنت های خود را ازدست‌داده و روشن می‌شه... در واقع زمانی که بخواهید رنگ مویی را چند درجه روشن‌تر از رنگ اصلی آن کنید لازم است که از مواد بی‌رنگ کردن مو یا دکلره استفاده کنید. مواد تشکیل‌دهنده خیلی مهمه که به مو آسیبی نزنه ... در این ویدئو مشاهده می‌کنین در کمترین زمان و بدون آسیب‌زدن به مو، مو بی‌رنگ می‌شه ... موادی که این بی‌رنگ‌کننده مو تشکیل میده شامل:

مواد یونیزه شده

ضد حساسیت (هیدرات)

مکمل پروتئینی و رنگ‌بر

پودر مولتی‌ویتامین و نرم‌کننده

کپسول ریمو (حنا، پرکلاغی و…)

ژل آنتی دمج




سلام دوستان خوب من ... آرزوی حال خوب دارم براتون تو این روزگار کرونایی

روزگاری که ترجیح همه ما انجام کارمون تو محیطی هست که تعداد افراد کمتری در اطرافمان باشند وکارمون در بهترین سرعت ممکن انجام شود. شاید بهتر باشد صحبت خودم را با یک مثال آغاز کنم.

روز تولدم بود و دنبال تغییر جدید بودم ... تغییری که شاید بتواند کمی حالم را خوب کند. پس انتخاب اولم آرایشگاه بود. در این ایام که اکثر مشاغل روبه تعطیلی است وهمه افراد به مشاغل آنلاین روی آوردند، چیزی که برای همهٔ ما واضح و مبرم است، اینکه اولین چیزی که در فضای مجازی چشم را درگیر خود می‌کند، ظاهر آراسته افراد است که چگونگی تبلیغات را انجام می‌دهند. پس افراد به دنبال مراکز زیبایی هستند و به‌اصطلاح آرایشگاه هستند و بهترین تغییری که در افراد بیشتر عموم مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، کوتاهی، بلندی و حتی رنگ موی آنهاست ...

از همه این صحبت‌ها بگذرم، می‌رسم به‌روز کذایی تولد ...

با خودم گفتم برم و صفایی بدم به موهایم و امان ...

از ساعتی که وارد آرایشگاه شدم تا لحظه‌ای که توانستم به نتیجه دلخواهم برسم هفت ساعت گذشت…هفت ساعتی که می‌توانستم کارهای بسیاری انجام بدم و اما ...

ماسک دولایه، خستگی، تشنگی و حتی قیافه مظلوم خانم آرایشگر که ساعت‌ها سر پا درگیر موهایم بود، تأثیر زیادی در عصبانیتم داشت ...

ولی خب نفس عمیق کشیدم و گفتم این روز خوب زندگیم رو به فال نیک بگیرم. پس در حالت ریلکسیشن و شوق به انتها ماجرا فکر کردم ... در همین حال و هوا بودم که ناگهان خانمی که مسئولیت موهایم را داشت پرسید که چه مقدار هزینه رو باهاتون طی کردند؟ خب منم مقداری که از شب قبل باهام صحبت کرده بودند را گفتم ... با حالت حیرت انگیزی از خانم مواجه شدم که قطعاً اشتباه شده و هزینه کارتون خیلی بیشتر از این مقدار می‌شود ... پس دوباره به حالت خلسه خودم برگشتم. خودم روبه یک موزیک دعوت کردم وسعی کردم آروم باشم تا سوزش عجیبی در فرق سرم حس کردم ... بله درسته مواد استفاده شده به موهایم آسیب زد ... آسیبی که قبلش بارها قولش گرفته بودم که از بهترین مواد استفاده شود اما بازهم حیف ... شرایطی بود که اشکم سرازیر شد، آن هم در روز تولدم ...

بالاخره اون ساعت‌های خسته‌کننده تمام شدن و موقع شستن موهایم و دیدن نتیجه ساعت‌ها خستگی من و خانم آرایشگر رسید ...

زمانی که شستن موهایم تموم شد و خشک شدن چقدر فرق می‌کرد اون رنگی که می‌خواستم و رنگی که در اومده بود ...

رنگی که می‌خواستم ...

رنگی که دراومد...

از همه این حرف‌های ناراحت‌کننده بگذرم، ترجیح همه خانم‌ها انجام کارای زیبایی‌شان در بهترین مکان و بهترین مواد هست ... پس لطفاً قبل اینکه به حال من دچار بشید در مورد اینکه کدوم پودر دکلره خوبه تحقیق کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید ...




همین روزها بود که توی اینترنت و اینستاگرام دنبال پودر دکلره‌ای بودم که هم در کمترین زمان کار خودش و انجام بده و آسیب کمی بزند به موها که چشمم خورد به یک پیج اینستاگرام که یک پودر دکلره‌ای را معرفی می‌کرد که مشکل تمام ماهایی که مشکل تایم و موی حساس داریم وحل می کنه...

البته از این نکته غافل نشم که استاد بزرگ در زمینه اختراع این پودر هیجان‌انگیز استاد بیک هستن که فرد به نامی در زمینه آرایشگری هستند و به طبع همه ما یک‌بار هم شده در زندگی‌مان نام ایشان را شنیده‌ایم ...

عکس استاد بیک
عکس استاد بیک




الان می‌خواهم اطلاعاتم در این زمینه رو باهاتون به اشتراک بگذارم که شاید برای شما هم جالب باشد ...

اهدافی که دراین محصول که بهتر است نام آن را پک طلایی بگذاریم، پودری است که عملکرد دکلره برای موهای افراد ایجاد می‌کند فقط مزایایی دارد که به نظرم سهم بزرگی در موفقیت این محصول خواهد داشت.

خب بیاید از مهم‌ترین ویژگی این پودر دکلره که زمانهبگم براتون ...

دکلره کردن مو که چندین ساعت وقت افراد را می گیره، این پودر دکلره این کار را در کمتر از یک ساعت انجام می‌دهد ... این عمل با یک‌بار شارژ دکلره انجام می‌شود و سفیدی حاصل از آن نسبت به بقیه دکلره‌ها که الان مورداستفاده قرار می‌گیرد یک‌دست‌تر خواهد بود ... حتی شما با 2 بار شارژ کردن این پودر جادویی در مدت‌زمان 30 دقیقه، مو را به پایه 10 می‌رسانید ... هدف اینکه با یکبار شارژ و کمترین زمان کار شمارو انجام بدن که به نظرم واقعاً یکی از ویژگی‌های مهم این پودر دکلره است ...

ویژگی بعدی اینکه مرز بین موهای دکلره شده و ساقه مو نشتی ندارد... عبارتی کار دکلره خودش رابه خوبی انجام می دهد پسمانده ای از رنگ را نمی بینید...

از لحاظ عمر دکلره که اصلاً قابل قیاس با دکلره‌های معمولی نیست و عمر بالاتری دارد ...

مورد دیگری که در بالا گفتم مقدار سفیدی بالای موهاست که هرگونه پیگمنت رنگی را قبول می‌کند و با بهترین کیفیت تحویل ما می‌دهد. ولی خب استثنا هم دارد و در رنگ‌هایی که تناژ صورتی و قرمز دارند، مقداری سخت عمل می‌کند اما غیرممکن نیست آبی را راحت‌تر قبول می‌کند ...

به‌طورکلی اهداف این پک طلایی یا پودر دکلره زمان کم و سرعت تبدیل مو به پایه 10 و سفید کردن مو و یک‌دستی مو و نشتی نداشتن ...




نمونه کارهایی که من خیلی خوشم اومد براتون می‌زارم در اینجا تا تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری آخر با خودتون باشه ...

نمونه کار
نمونه کار





داشت یادم می‌رفت آدرس سایت https://ostadbeyk.com/و شماره تماس استاد بیک 09120911255 براتون می‌زارم حتماً سر بزنید ...



ممنون از وقتی‌که گذاشتید ...





پک طلاییپودر دکلرهاستاد بیکبی رنگ کردن موبدون پودر دکلره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید