ویرگول
ورودثبت نام
ریحانه محمدی
ریحانه محمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه من از دوره ی تبلیغات آنلاین مکتب خونه

سلام بچه ها ، میخواستم تجربه ام را از شرکت در دوره ی تبلیغات آنلاین آقای علیرضا ابراهیمیان در مکتب خونه باهاتون به اشتراک بزارم .

برای من شرکت در این دوره مفید بود . مطالبی که استاد در طول دوره با ما به اشتراک گذاشتن کاربردی بود . طوری که استاد کمپینی که خودش قبلا کار کرده بود رو جزییاتش با ما به اشتراک گذاشت و تحلیل کرد . نواقص کارش و تجریباتش با ما به اشتراک گذاشت تا ما کمپین موفق تری رو بتونیم ارائه کنیم . مطالب به نظر من بیشتر از هزینه ای که من برای دوره کردم بود. برای من تجربه ی خوبی بود ، و واقعا تصور نمی کردم که میشه بازدید یک سایت رو با تحلیل مشتری و تبلیغات درست انقدر بالا برد .

اما بریم سراغ نواقصی و ضعف هایی که من دیدم . دوره در مکتب خونه تنها 30 روز زمان داشت و من با ایمیلی که یک بار زدم و گفتم که مدتی نتونستم دوره رو پیش ببرم به من 14 روز افزایش زمان دادن . اما به صورت کلی زمان کم بود و اینکه استاد هم دیر به دیر تمرینات را چک می کرد . دوره ای که آقای ابراهیمیان طراحی کردند با وجود مفید بودنش اما نیاز به آپدیت داشت بنظرم چون بعضی مواردی که در گوگل آنالتیکس گفتن من فکر می کنم که دیگه در ایران نمیشه استفاده کرد .همچنین چون دوره دوره ی مقدماتی بود من تصورم این بود که از صفر هستش اما وقتی که به بخش آنالتیکس رسید چون قبلا باهاش کار نکرده بودم با یک سری چالش رو به رو شدم و یک سری تحلیل ها را موفق نشدم انجام بدم .

در پایان ممنونم از زمانی که گذاشتید و تجربه منو راجع به دوره ی تبلیغات آنلاین مکتب خونه خوندید.

تبلیغات آنلاینمکتب خونهعلیرضا ابراهیمیاندانشجودیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید