ویرگول
ورودثبت نام
ر ضاد الف
ر ضاد الف
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

راجع به ویرگول حرف بزنیم :)

خب من مدت زیادی نیست که با ویرگول اشنا شدم ، ولی تو همین مدت کوتاه به این نتیجه رسیدم که این سایت فوق العاده هست ، میتونیم تبادل نظر کنیم ، حرفامونو بگیم ، یاد بدیم ، یاد بگیریم و ...مهم ترین مزیتش هم اینه که کاملا رایگان هست.

و از خوبی های دیگش اینه که این سایت مثل این میمونه که یه سایت برای خودمون داریم ، که میتونیم مطالبمون رو تو این سایت به اشتراک بگذاریم.

من که هیچ عیبی از ویرگول سراغ ندارم و ازش کاملا راضیم.



بیاید زیر همین پست راجع به ویرگول تبادل نظر کنیم ، من نظراتم رو گفتم ولی خب دیدن نظرات شما هم جذاب و دیدنی میتونه باشه حرفاتون رو بزنید که باهم تبادل نظر کنیم حول موضوع مزایا و معایب ویرگول.


پایین همین پست نظراتتون رو بنویسید مشتاقم نظراتتون رو بدونم:)


ویرگولسایت‌تبادل‌نظرپنلی‌فوق‌العادهویرگول‌ویرگول‌امکانات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید