ویرگول
ورودثبت نام
رضا مهدیخانی
رضا مهدیخانی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

رضامهدیخانی

عکس رضامهدیخانی
عکس رضامهدیخانی


من کیم؟

بنده رضامهدیخانی متولدفروردین۱۳۸۴ اصالتاًاهل زنجان هستم من در مدتی که به مدرسه میرفتم اصلاًخوشم نیومد بیکار باشم این شد که یه فکری به حالم بکنم تا اینکه بعدچند ماه حیطه‌ی کاری خود راپیدا کردم.

اولی جوشکاری و دومی تولید محتوا

جالب شد براتون نه؟

داستان جوشکاری

داستان از اونجایی شروع میشه که برای پیدا کردن کار به آگهی های تلگرام,دیوار و...... سر میزدم تا اینکه یکی ازدوستان که در ساخت وساز شرکت زنجان کار میکرد با من تماس گرفت وگفت:توشرکت به یک جوشکار لازم داریم میتونی کسی روپیدا کنی؟

منم بااینکه جوشکاری بلد نبودم خودم رو معرفی کردم وگفتم یه چیزای میدونم وشاگرد زرنگیم زود یادمیگیرم واین شد که رفتم جوشکاری یادگرفتم.

داستان تولید محتوا

اما در تعطیلات باز بیکار بودم واین من رو خوشحال نمیکرد تا اینکه به یه کلیپی تواینستاگرام برخوردم که درباره تولید محتوا ودرآمد زایی میگفت ومن که عاشق گوشی بودم بهترین کار برای من بود وشروع کردم به یادگیری الانم درخدمت شما هستم

کسب‌و‌کار

حالا که با من آشنا شدی بد نیست که بدونی حدود سه ساله که تو این حوزه کار میکنم ومهارت‌هایی از جمله:

طراحی کاور و پوستر
ادیت وتدوین کلیپ
ساخت تیز تبلیغاتی
ساخت استوری موشن

ساخت کلیپ برای اینستاگرام،یوتیوب و....

برای سفارش میتونید از لینک زیر با من در ارتباط باشید

«روبیکا» , «تلگرام»




تدوینگرادیت عکسعکسعکس پروفایلتولید محتوا
چشم دل باز کن که جان بینی ... آنچه نادیدنیست آن بینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید