ویرگول
ورودثبت نام
رضا پاشاپور
رضا پاشاپور
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

فایده احزاب اصلاحطلب

دوستی در همین ویرگول در پستی مربوط به کاندیدا های انتخاباتی کامنت گذاشته بود همتی از همه شان بهتر و عاقل تر است من به او گفتم چگونه ممکن است این حرف درست باشد در حالی که همتی از اعضای دولت روحانی و از مسببین فجایعی مانند سقوط ارزش پول ملی ناکام ماندن برجام در عین این که ما مدت بسیاری به آن عمل کردیم بیکاری , گران شدن مسکن و ...... است . همتی نتنها بر نامه برون رفت از این حوادث را ارائه نداده است که نشان میدهد عملا ادامه دولت کنونی است بلکه بخاطر عملکردش عذر خواهی هم نکرد اما دوستم که البته آشنای ما به همین ویرگول محدود میشود گفت اولا اگر کسی باید یقه روحانی را بیگرد این من هستم که به او رای دادم و او رای من را خرج حکومت کرد به این معنی که تمام تقصیر ها بر گردن حاکمیت است که اینجا منظور اصلاحتطبان و نیروهای برانداز شخص رهبری است .انها میگویند رهبری مانع تصمیمات دولت بر امده از رای اصلاح طلبان بوده و ایراد روحانی در خیانت به این رای است اما من به این مساله جواب ندادم زیرا باید میگفتم که داستان آمریکا و ایران سر انرژی هسته ای نیست و رهبری هم گفتند برجام به جایی نخواهد رسید و اینکه خوشبختانه قرار نیست ما در تمام عرصه های تسلیم غرب شویم و اگر روحانی مسئولیتی ندارد کاندید نمیشد از اول و در همان مسائلی هم که مسئول است هم شکست خورد و .... را اشاره نکردم به مساله دومی که اشاره کرد و این پست به ان مربوط است باید اشاره کنم این است که دوستم اشاره کرد برای اصولگرایان حزب اللهی ایران آخرین الویت را دارد و به این معنی که به آخرین چیزی که فکر میکنند ایران است . آنها اول به لبنان و فلسطین فکر میکنند به شیعیان در وحله دوم به سنی ها فکر میکنند . وارد درگیری هایی میشوند که هزینه های آن را ایران میپردازد و هیچ سودی برای ایران ندارد . من به او گفتم اگر اصولگرایان اگر آخرین الویتشان ایران باشد برای اصلاح طلب لیبرال اصلا و اساسا ایران هیچ اهمیتی ندارد!!!!چرا که برای لیبرال جهان وطن ملیت و وطن بی معنی است. لیبرالیسم همین است آنها فکر میکنند بشریت باید از بسیاری مسائل گذر کند تا به رستگاری برسد مانند دین ملیت و چند چیز دیگر. لیبرال های ما که سوسیالیست های سابق هستند در دو حالت بیشتر نیستند یا لیبرال واقعی و عقیدتی هستند و یا ادای لیبرال ها را در میاورند که در هر حال با ملیت و ناسیونالیسم ایرانی مخالفت خواهند کرد. اگر چند مجسمه رستم و سهراب هم نصب شده قطعا با ابتکار عمل حاکمیت بوده است تا نشان بدهد حاکمیت با ایرانیت مخالف نیست .

https://ariya.anar360.com

وگرنه آقای روحانی اول که به حوزه علمیه رفت از نام خوانوادگی ایرانی خود که فریدون بود خجالت کشید و دوری جست و نام خوانادگیش را اسلامی کرد که نشان میدهد رئیس جمهور لیبرال اصلاحطلب ایرانی از دوران جوانی هیچ ارقی به ایران ندارد. نتنها او بلکه اکثریتت اصلاح طبان این چنینند و اینکه آنها دم از منافع ملی میزنند تنها بخاطر جذب رای مخالف حزب الهی ها است. در نتیجه رای دادن به اصولگرایان برای ملیگرایان ایران با ارزش تر از رای دادن به لیبرال های اصلاحطلب میباشد چرا که برای اصولگرایان ایران آخرین الویت را دارد اما برای ایبرال ها هیچ الویتی و اهمیتی ندارد.


لیبرالاصلاح‌طلباصولگراایرانحزب
https://ariya.anar360.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید