ویرگول
ورودثبت نام
رضا پاشاپور
رضا پاشاپور
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مقاومت در برابر اسپویل سریال سرقت پول

سریال سرقت پول بسیار گیر دارد مانند ول گشتن گروگانها در بانک و بی صاحب بودن انها دست رسی گروگانها به کلید ها عاشق شدن یهوی بازرس زن چهل ساله در حال ماموریت تا انجا که پروفسور را همه جا میبرد و غیره اما این سریال انقدر هیجان انگیز و جالب است که هرشب منتظر هستم تا قسمت دیگرش را ببینم.


بسختی جلوی خودم را گرفته ام تا در اینترنت پایانش را جستوجو نکنم .

نتوانستم جلوی خودم را بگیم . در ویکی پدیا گشتم و دیدم سریال چهار فصل دارد که از 29 اذر فصل سوم شروع میشود. این خودش کمی اسپویل داشت اما وارد اینستاگرام برخی بازیگران که شدم چند عکس و فیلم بودند که حداقل خیالم را راحت کردند در پایان فصل دو انها پول را خوارج کرده اند.

نمیدانم خوب است فهمیدم یا نه اما کماکان اشتیاق دارم قسمت بعد را ببینم.



سریالتلوزیونسریال سرقت پولسرقت پولاسپویل
https://ariya.anar360.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید