ویرگول
ورودثبت نام
رضا انصاری
رضا انصاری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

75 نکته برای تکون دادن کسب‌و‌کار آنلاین


فرقی نداره یه فروشگاه اینستاگرامی داری، یا یک وبسایت بزرگ فروشگاهی یا حتی کارمندی.

کسب و کار آنلاین قلق‌های خودش رو داره و من اینجا می‌خوام بهت نکاتی رو بگم که کاملا دور از تئوری و ایده‌پردازیه و توی هیچ کتاب و دوره آموزشی شاید خیلی‌هاش رو پیدا نکنی.

دانلود رایگان کتاب 75 نکته
دانلود رایگان کتاب 75 نکته

من رضا انصاری هستم و بعد از 6 سال کار در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ به عنوان کارآفرین، کارمند و مشاور، توی این کتاب نکاتی رو آوردم که فقط کافیه انجامشون بدی تا بتونی یه تکونی به کسب و کارت بدی. شاید همه نکات به کارت نیاد، ولی اگر حتی یک دونش هم باعث بشه که یه قدم موثر توی کسب و کارت برداشته بشه، من خیلی خوشحال می‌شم.

من به این موضوع باور دارم که باید همه دانشمون رو در اختیار همدیگه قرار بدیم، تا بتونیم با هم رشد کنیم.

زیاد صحبت نمی‌کنم و سرت رو درد نمیارم که خودت بری و دانلود کنی و بخونیش.

راستی، آخرش هم یه هدیه داره، حتما بهش دقت کنی.

یه خواهش هم ازت دارم، اگه دیدی این کتاب به دردت می‌خوره، مطمئن باش به درد یکی دیگه هم خواهد خورد، پس حتما برای دوستات لینکش رو بفرست که دانلود کنن.

دانلود رایگان
دوره آموزشیدیجیتال مارکتینگفروشگاه اینستاگرامیکار آنلاین
رضا هستم، مشاور دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید