ویرگول
ورودثبت نام
افسانه رضایی
افسانه رضایی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه من در مورد استفاده از هدفون بی سیم و دستیار صوتی سامسونگ

من یک دانشجوی اهل روستا هستم که با توجه به شرایط کرونایی ناچار به استفاده از آموزش مجازی هستم. اما متاسفانه در روستای ما آنتن 4G نصب نیست و اینترنت بسیار ضعیف است و برای اینکه بتوانم در کلاس هایم شرکت کنم باید در این روزهای بسیار سرد به پشت بام خانه مان که مرتفع تر است و بهتر آنتن می دهد بروم و از آنجا که آنجا هم بسیار سرد است گوشی همراهم را در همان محل جا می گذارم و با استفاده از هدفون بی سیم صدای استاد را در اتاق می شنوم، متاسفانه لپ تاپی هم در اختیار ندارم تا نت گوشی ام را برای لپ تاپ به اشتراک بگذارم.

همچنین با استفاده از هدفون بی سیم حتی می‌توانم از وقتم نیز بهترین استفاده و بهره وری را ببرم و هم زمان با اینکه صدای استاد ها را می‌شنوم و در کلاس حضور دارم، می‌توانم به نقاط مختلف خانه بروم و کارهای روزانه ام را هم انجام دهم و به عبارتی با یک تیر دو نشان بزنم و این گونه با این هدفون حتی می‌توانم زمان را هم مدیریت کنم.

دیگر اینکه دستیار صوتی سامسونگ بسیار عالی و سریع است چرا که در این دوران کرونایی استادها تحقیقات و مقالات فراوانی را به ما دانشجوها می‌دهند که اگر واقعاً این دستیار صوتی نبود برای تایپ کردن، شاید هرگز نمی‌توانستم تکالیفم را در موعد مقرر به اتمام برسانم. همچنین در امتحانات هم که زمان محدود است برای تایپ کردن جواب ها از این امکان بسیار فوق العاده و عالی استفاده می کنم و از این بابت نگرانی ای در مورد زمان ندارم. واقعاً از سامسونگ برای این امکان فوق العاده متشکرم.

حتی الان هم که دارم این پست را منتشر می‌کنم در حال استفاده از این قابلیت فوق العاده جذاب، سریع و راحت هستم، واقعاً قابلیت فوق العاده جذابی است.

اگر تلفن همراهم می‌توانست بدون اتصال فیزیکی به پریز برق یا پاور بانک شارژ شود خیلی عالی و خوب بود. قابلیت دیگری که در این دوران کرونایی خیلی دوست دارم این هست که ای کاش می شد تلفن همراه را به یک سری از کلمات حساس کرد تا وقتی آن کلمه از بلندگوی تلفن پخش می شد هشدار می داد؛ زیرا این امکان در کلاسهای آنلاین بسیار به درد می‌خورد چرا که ممکن است سر کلاس خواب بروم و استاد اسمم را صدا بزند، در این صورت تلفنم می تواند من را بیدار کند.

دیگر این که تلفن های همراه تصویر وصدا و فایل هایی از این قبیل را به راحتی می‌توانند به مسافت هایی بسیار دور انتقال دهند، اما بوها و مزه ها و همچنین حس لامسه را نمی توانند انتقال دهند. ما امروزه اگر بخواهیم کیف یا لباس و... برای کسی بخریم به راحتی می توانیم عکس آنها را برای فرد مورد نظر بفرستیم و سلیقه او را جویا شویم وبدون حضور آن شخص برایش مطابق با سلیقه اش خرید کنیم (درواقع این همان کاری است که فروشگاههای اینترنتی هم برای ما انجام می دهند)، ولی اگر بخواهیم عطر یا خوراکی مخصوصی بخریم لازم است خود شخص به مراکز خرید مراجعه کرده و مطابق با سلیقه خود خرید نماید که اگر این امکان در تلفن‌های همراه به وجود آید کار بسیار راحت می شود.

#روایتگرباش

روایتگر باشهدفون بی سیمروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید